حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام کربلا دارد

انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام کربلا دارد

:فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: با دوراندیشی امام، امسال می‌توانیم چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را جشن بگیریم، نظام و انقلاب ما برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و ریشه در قیام کربلا دارد.

صدراله بابلی صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: تمام تلاش دشمن این است علیه نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کند و اهمیت انقلاب را در بین مردم کم‌رنگ‌تر جلوه دهد و مردم را از این نظام و انقلاب ناامید سازد اما به کوری چشم دشمنان به هیچ جا نخواهند رسید.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: نظام ما برگرفته از اسلام است، شکل‌گیری انقلاب رنگ و بو انقلابی در آن بوده است و استوار و مقاوم خواهد ماند.

وی تصریح کرد: با دوراندیشی امام، امسال می‌توانیم چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را جشن بگیریم، نظام و انقلاب ما برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و ریشه در قیام کربلا دارد.

بابلی بیان داشت: دهه فجر، دهه ولادت امامت بود، امروز همه ما وظیفه داریم به شکوه و عظمت ایام دهه فجر و همه مناسبت‌ها بیافزاییم.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب مهم است، بنابراین انتظار می‌رود همه مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام توان و امکانات مایه گذارند و پای کار باشند.

بابلی گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی بر اثر تحریم‌های ظالمانه دشمن، باید به عنوان سربازان انقلاب اسلامی ایران، جهاد تبیین را که مدنظر رهبری است، پیاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال دهه فجر، ویژه‌تر و پررنگ‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد و در روز ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبارستیزان خواهیم زد.

در ادامه مجتبی کاکایی؛ فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب اظهار داشت: زنگ انقلاب در روز دوازده بهمن ماه؛ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس شهرستان به صدا در خواهد آمد.

وی برگزاری رژه موتورسواران در سطح شهر، دیدار با امام جمعه شهرستان و غباروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب نسبت به برگزاری جشن‌های انقلاب در دهستان‌های قلعه شاهین، پشت تنگ‌ذهاب و بشیوه و پاطاق و همچنین در سطح شهر تأکید کرد و گفت: تمام تلاش خود را ببااید برای هرچه با شکوه‌تر این مراسمات به‌کار گیریم.

کاکایی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و قرآنی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با هدف مشارکت قوی در انتخابات، برگزاری یادواره خانگی، پایگاهی و محله‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در شهرستان  سرپل‌ذهاب خواهد بود.

وی در پایان به گفته شهید «حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و افزود: ما ملت امام حسینیم و همیشه پشت انقلاب اسلامی خواهیم ماند و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری مقتدرانه و پُرصلابت خواهیم داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از