حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

جنایت بیمارستان المعمدانی نشان‌دهنده خوی وحشیانه صهیونیسم

جنایت بیمارستان المعمدانی نشان‌دهنده خوی وحشیانه صهیونیسم

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: جنایت بیمارستان المعمدانی نشان‌دهنده خوی وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم غاصب است .

سرهنگ مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه یک جنایت بزرگ و بی‌سابقه را در نوار غزه رقم زد و با به شهادت رساندن بیش از یک هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه که شماری از آنها از کودکان و زنان بستری در این بیمارستان بودند، دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد.

وی افزود: این جنایت بزرگ علیه بشریت در حالی رخ داد که رژیم غاصب صهیونیستی ساعاتی پیش‌تر بیمارستان المعمدانی را به‌عنوان یک مکان امن به صلیب سرخ جهانی معرفی کرده بود و مردم بسیاری برای در امان ماندن از بمباران این رژیم در آن پناه گرفته بودند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تصریح کرد : جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی و تحصیلی و مذهبی مسبوق به سابقه است و در سرزمین‌های اشغالی بارها اقدام به بمباران این مراکز کرده و مردم بی‌گناه و غیرنظامیان بی‌دفاع بسیاری را به شهادت رسانده است.

کاکایی خاطرنشان کرد: این اقدام جنایتکارانه بار دیگر خوی وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم را بیش از پیش برای جهانیان به نمایش گذاشت.

وی افزود: مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان در بسیاری از کشورهای دنیا در برابر این جنایت وحشیانه با برپایی اجتماعات، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه را به شدت محکوم کردند.

سرهنگ کاکایی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی، اذعان داشت: سازمان ملل و مجامع بین‌المللی و مدافع حقوق بشر باید در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت نکرده و ضمن محکوم کردن این جنایات سریعا با اتمام تهاجمات علیه مردم بی‌دفاع غزه به کمک آنها رفته و سردمداران این رژیم غاصب را محاکمه کنند.

وی در پایان افزود: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان سرپل‌ذهاب همراه و همنوا با سراسر کشور در اجتماعی باشکوه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از