حالت تاریک
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مطرح کرد:

جهش تولید، بهترین سلاح در آوردگاه فعلی

جهش تولید، بهترین سلاح در آوردگاه فعلی

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: بهترین سلاحی که ما در این آوردگاه می‌توانیم به‌کار ببریم همین مسأله جهش تولید است و ان‌شاءالله نقش مردم نیز در این امر پر رنگ باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: راهبرد مقام معظم رهبری در باب مسائل اقتصادی در این موضوع کاملاً مشخص است و طی سالیان اخیر به صورت متمادی و مکرر ایشان شعار سال را بر محور امور اقتصادی قرار داده‌اند.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به محوریت اقتصاد در شعارهای رهبری، عنوان کرد: دلیل تأکید مقام معظم رهبری بر امور اقتصادی کاملاً واضح است، به دلیل اینکه دشمن در همه جبهه‌هایی که علیه کشور عزیزمان به میدان آمده ناکام مانده و تنها جبهه‌ای که به صورت متمرکز و جدی بر آن تمرکز و احاطه دارد بحث اقتصادی است.


حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی باتوجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، اذعان کرد: حقیقتا اکثر ملت ایران از لحاظ اقتصادی دچار مشکلات متعددی هستند و این جای نگرانی دارد، در حالی که اگر به سال‌های اخیر رجوع کنیم، قریب به ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری یک نکته بسیار مهمی را فرمودند که متأسفانه مورد غفلت قرار گرفت و آن بحث اقتصاد مقاومتی بود.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به کلید واژه اقتصاد مقاومتی در بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: معظم‌له در واقع چاره کار را برای عبور از موانع و مشکلات مردم که توسط دشمن طراحی شده، در اقتصاد مقاومتی دیدند که مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی، قطعاً مسأله رونق تولید و تولید بیشتر و بهتر است که همچنان در پیام نوروزی امسال رهبر انقلاب این‌بار با نقش‌‌‌آفرینی مردم در آن به طور خاص مورد تاکید قرار گرفت.


ایرانی در ادامه تأکید کرد: قطعاً در هر عرصه‌ای مردم به میدان، ورود پیدا کرده‌اند، به حول و قوه الهی در آن عرصه پیروز و سربلند بوده‌ایم؛ در این ۴۵ سالی هم که از عمر با عزت نظام اسلامی می‌گذرد، همواره همین بوده و مردم هر وقت اراده کرده‌اند، آن اراده محقق شده است.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و متخصصانه این سال جدید را به نام جهش تولید با حضور و مشارکت مردم نامگذاری کردند که ان شاء‌الله موجب تحول در نظام اقتصادی این کشور شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی در پایان ابراز کرد: امیدواریم این راهبرد مقام معظم رهبری مورد عنایت مسئولان قرار گرفته و به آن عمل کنند، چرا که قطعاً بهترین سلاحی که ما در این آوردگاه می‌توانیم به‌کار ببریم همین مسأله جهش تولید است و ان‌شاءالله نقش مردم نیز در این امر پر رنگ باشد و مثل همیشه موجب ناکامی دشمن، بالندگی و تعالی کشور عزیزمان شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از