حالت تاریک
امام جمعه اسلام آبادغرب:

حادثه تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمنان است

حادثه تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمنان است

امام جمعه اسلام آبادغرب با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: این حادثه نشانه استیصال دشمنان، وحشی‌گری و بی‌منطقی دشمنان است که به خانواده شهدا، ملت ایران و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم.

حجت الاسلام روح‌الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر شهیدان مرصاد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جامعه مداحان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات مهمی در باب جهاد تبیین اشاره داشتند که مهم و قابل تذکر است چون برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری درخصوص اصل جهادتبیین و مولفه‌های آن تأکید می‌نمایند.

وی افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری، نشان از ترک فعل برخی اقشار است چرا که در برخی از سرفصل‌های جهاد تبیین لازم است اقشار مختلف جامعه خودجوش به میدان بیایند و نیاز نیست رهبری تک به تک برای هر قشری تذکر بدهد.

وی اضافه نمود: مقام معظم رهبری در این دیدار به عزیزان مداحان درخصوص جهاد تبیین یادآوری نمودند که این نشان از اثرگذاری و اهمیت مخاطبین این قشر است که مورد توجه معظم‌له می‌باشد چون جمع کثیری از مردم و به ویژه جوانان مخاطب مداحان هستند که این تریبون و این سنگر باید قدر دانسته شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: الحمدلله با ارشادات مقام معظم رهبری تمام نمایندگان و داوطلبان «تهران» تأیید صلاحیت شدند و جریانات سیاسی مختلف از این وسعت نظر و همت بلند امام انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بهره‌مند شدند و این نشان می‌دهد معظم له نگاه پدرانه خود را به اقشار و آحاد ملت دارند.

وی افزود: انتظار داشتیم در شهرستان اسلام آبادغرب نیز شورای نگهبان به نگاه بلند مقام معظم رهبری توجه بیشتری داشته باشد و زمینه حضور همه سلیقه‌ها را در انتخابات فراهم می‌کردند که رد صلاحیت اکثریت افراد شاخص موجب دغدغه برخی از مردم شده است.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: نگاه گستره به انتخابات فقط یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات است البته پاکسازی و پالایش ادارات از وجود افراد فاسد، خدمت بی‌منت به مردم، تکریم ارباب رجوع، مردمی بودن مسئولین، عدم تبعیض و وِیژه‌خواری نیز می تواند راهکاری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

وی بیان داشت: اظهار رضایت مقام معظم رهبری از مدیریت استان کرمانشاه مایه افتخار برای مسئولین، استاندار و شورای اداری استان و نمایندگان استان کرمانشاه در بخش‌هایی که کمک کرده‌اند، این خبرها امید بخش است و تأیید ضمنی مقام معظم رهبری را باید قدر بدانیم.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: انتظار است مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه توجه ویژه‌ای به طرح ملی پتروشیمی اسلام آبادغرب داشته باشند و کمک کنند این کارخانه و این صنعت که حدود 30 درصد پیشرفت نداشته است نشان ترک فعل برخی از مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه است.

امام جمعه اسلام آبادغرب با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان گفت: این حادثه نشانه استیصال دشمنان، وحشی‌گری و بی‌منطقی دشمنان است که به خانواده شهدا، ملت ایران و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: در طول تاریخ نمونه‌های فراوانی از این شرارت‌ها داریم که به زیارت اهل بیت(ع) رفتند که در حق آنها جنایت‌ها کردند و خطاب به داعشیان و حامیان آنها می‌گوییم؛ ای بزدلان ما همچون شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان هستیم و با این اقدامات از اهداف خود عقب نمی‌نشینیم چون اعتقاد داریم مهدی صاحب الزمان(عج) با لشکری از شهدا خواهد آمد و امیدواریم توفیق شهادت در رکابش را داشته باشیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: آنچا در حاشیه این حوادث غم‌انگیز قلب ملت ایران را آزار می‌دهد این است که؛ برخی افراد بعنوان استاد دانشگاه بدنبال چهره پلید اسرائیل و آمریکا هستند که این از حماقت گذشته و بلکه عناد با جمهوری است که جبهه اصلاحات باید تکلیف این دلقک را خودشان مشخص کنند و پالایش را انجام بدهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از