حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

دشمن به زن نگاه ابزاری دارد

دشمن به زن نگاه ابزاری دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به زنان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی برای فروش کالاهایشان می‌نگرند، گفت: حجاب خاری در چشم دشمنان اسلام است.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی صبح امروز پنج‌شنبه در همایش حجاب فاطمی و وداع با شهدای گمنام که در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شما بانوان حوزه علمیه پیشگامان و مروجین احکام خداوند و واجب الهی حجاب هستید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: هدف از این اجتماع علاوه بر ترویج فرهنگ عفاف، اعلام حمایت از کودکان و بانوان مظلوم غزه است که توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی مورد ستم قرار گرفته‌اند و به‌فضل الهی به‌زودی شاهد نابودی این رژیم و همه مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

وی با اشاره به مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام و خوشنام هشت سال دفاع مقدس در ایام فاطمیه، گفت: اولین بار کلمه شهید را خود خداوند به‌کار برده است که فرمودند: ان الله علی کل شیء شهید به این معنا که من شهید هستم یعنی شاهد و گواه هستم و فرمود ای پیامبر تو هم شاهد و شهید هستی انا ارسلناک شاهدا و مبشرا و نذیرا پس پیامبر اکرم(ص) هم شهید، شاهد و گواه امت خود است.

حجت‌الاسلام والمسلمين عبدی خاطرنشان کرد: خداوند در آیه‌ای از قرآن فرمودند و لا تحسبن‌الذین قتلو فی سبیل الله امواتا یعنی مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند جزو مردگان هستند بلکه شهید و گواه هستند.

وی با اشاره به اینکه در وصیت‌نامه‌های شهدا بر روی مسئله حجاب تاکید شده، افزود: حجاب خاری بر چشم دشمنان اسلام و دشمنانی است که نمی‌خواهند بانوان ما این گوهر عفت را داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمين عبدی گفت: دشمنان به زنان به چشم ابزارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر کالاهایشان می‌نگرند در حالی‌که اسلام برای زنان ارزش قائل شده و توصیه‌های اکیدی نسبت به حفظ گوهر حجاب داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، افزود: برای اولین بار در کشور و در شهر کرمانشاه از خدام حرم حضرت معصومه(س) دعوت شده که در ایام فاطمیه به استان ما تشریف بیاورند و استان ما را با قدوم خود منور کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی تصریح کرد: خدام حضرت معصومه(س) برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تعداد ۱۰۰ قواره چادر را به‌عنوان هدیه به بانوان کرمانشاهی همراه خود آورده‌اند که این چادرها به قید قرعه در مراسمات مختلف طی امروز و روزهای آینده به بانوان اهدا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طی امروز و فردا در بقعه سیده فاطمه(س) و همچنین در برخی از روستاهای کرمانشاه هم همایش حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

 

دشمن به زن نگاه ابزاری دارد
دشمن به زن نگاه ابزاری دارد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از