حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

حفظ نظام اسلامی بزرگترین عمل صالح است

حفظ نظام اسلامی بزرگترین عمل صالح است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: امروزه بزرگترین عمل صالح، این است کاری کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم بماند و یکی از مولفه‌های حفظ نظام مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت و حضور در انتخابات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»،  سردار بهمن ریحانی در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت گذاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: اراده خداوند بر آن قرار گرفت که طبق آیه تطهیر حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان ایشان از هرگونه ناپاکی و بدی‌ها به دور باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) سرور مردان و زنان هر دو عالم است
و دفاع ایشان نه تنها از حضرت علی(ع) بلکه از دین پیامبر خدا بود.

وی با اشاره به موضوع فدک، گفت: موضوع فدک هم بحث باغ و زمین نبود بلکه دشمنان به‌دنبال گرفتن قدرت اقتصادی از امیرالمومنین(ع) بودند.

سردار ریحانی تصریح کرد: نکته‌ای که در این مکتب نهفته است داشتن روحیه جهادی با برنامه در مواجهه با خطر و نهراسیدن است.

وی افزود: امروز دشمن راهبردهای خود را با ابزارهای متخاصم تغییر داده البته ما هم بیکار ننشسته‌ایم و در عرصه‌های مختلف دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه میدان امروز میدان جریان حق و باطل در بستر سیاست و راهبردهای عملی است، خاطرنشان کرد: اهداف دشمن هم روشن است اگر امید به خدا داشته باشیم وعده خدا حق است و پیروزی از آن ما است.

سردار ریحانی تصریح کرد: دشمن، صحنه را به صورت خشونت‌آمیز طراحی می‌کند که زمینه اغتشاشات و اعتراضات را فراهم کند و در این فضا به خصوص در فضای مجازی فعالیت‌هایی را برای ناامیدی و اعتراض مردم انجام می‌دهد.

وی خطاب به مدیران، گفت: بزرگترین وظیفه همه ما تلاش برای حل مشکلات است پس باید وظایف را به درستی انجام دهیم و این بینش و نگاه را باید به نیروهای تحت امر هم بدهیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمانی شتاب خواهد گرفت که هم‌فکری در آن باشد، گفت: شما مدیران باید جهادی فکر کنید و جهادی هم عمل کنید.

وی خاطرنشان کرد: همین احترام به ارباب رجوع و رضایت‌مندی عمومی در ادارات و میزهای خدمت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باید به خوبی اجرا شود.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه یکی از  وظایف مدیران جهاد تبیین است، تصریح کرد: مدیران و کارکنان آنها باید بروز باشند همچنین باید عده و عُده و فرضیات دشمن را بشناسیم و در این راستا بصیرت‌افزایی کنیم.

وی در ادامه گفت: یکی از شاخص‌ترین مباحث موضوع انتخابات است که باید با روشنگری بتوانیم زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.

سردار ریحانی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه، بیان کرد: مشکلات از یک طرف و حفظ نظام اسلامی ما از طرف دیگر  بسیار مهم است، به گفته سردار سلیمانی انقلاب اسلامی عین حرم امام حسین(ع) است و باید این حرم حفظ شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یکی از بسترهای دفاع از نظام، مشارکت عمومی در انتخابات است که باید به حداکثر برسد.

سردار ریحانی گفت: امروزه بزرگترین عمل صالح، این است کاری کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم بماند و یکی از مولفه‌های حفظ نظام مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت و حضور در انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اگر مشارکت افزایش یابد، امید و طمع دشمنان نیز  به این نظام کمتر می‌شود.

حفظ نظام اسلامی بزرگترین عمل صالح است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از