حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه روانسر:

حل مشکلات کشور در گرو تفکر بسیجی است

حل مشکلات کشور در گرو تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: امروز برای برطرف كردن مشكلات كشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا كند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمد حسین کرمی در دیدار با امام جمعه شهرستان روانسر، بر ضرورت نهادینه کردن روح و فرهنگ بسیجی در جامعه و تاکید بر حفظ وحدت، انسجام و هم‌گرایی تاکید کرد.

وی راه بسیج را مسیر پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کرد و افزود: امروز برای برطرف کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.

کرمی امنیت خوب و عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی و شهدا عنوان کرد و گفت: بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست بلکه همه ملت ایران بسیجی هستند.

وی افزود: اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه‌گران شده است.

مقابله با رژیم صهیونیستی در گرو گسترش تفکر بسیجی است

ماموستا محمد محمودی نیز در این دیدار، اظهار کرد: ایجاد تفرقه و معرفی اسلام‌های تقلبی مهمترین توطئه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مسلمانان است.

امام جمعه روانسر گفت: دشمن به شگردهای مختلفی برای ضربه زدن به اسلام و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان تلاش می‌کند که باید با هوشیاری این توطئه‌ها را شناخت.

وی افزود: راه بسیج مسیر پیشرفت، مقاومت و ماندگاری است و در زمان حاضر بسیاری از کشورهایی که می‌خواهند در مقابل توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کنند راه بسیج را انتخاب می‌کنند.

بسیج بازوی خدمت به مردم

در ادامه فرماندار روانسر نیز با اشاره به رشادت و دلاوری‌های بسیج در همه برنامه‌ها و بحران‌ها، افزود: ما در همه برنامه‌ها از خدمات بسیج استفاده کرده‌ایم در واقع بسیج بازوی خدمت به مردم بوده است.

وی افزود: تفکر بسیجی جریانی روشنگر، جوان‌گرا و عدالت‌خواه است که اکنون در بسیاری از کشورها توانسته راه نجات ملت‌ها از ظلم و بی‌عدالتی باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از