حالت تاریک
یادداشت؛

حماسه ۹دی شاخص مرزبندی جبهه حق و باطل

حماسه ۹دی شاخص مرزبندی جبهه حق و باطل

حماسه نهم دی ۸۸ شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و سیاسی تمامی مردم ایران بود که با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم ۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مردم ایران نسبت به استقلال کشور و دخالت بیگانگان در امور داخلی خود همواره حساس هستند، در واقع روح عزت‌طلبانه و انقلابی ملت ایران در تاریخ نشان داده که هر جا پای بیگانگان به امور داخلی‌شان باز می‌شود، واکنش شدیدی نشان می‌دهند.

شعارهای روز ۹ دی مشخص کرد مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند و نشان دادند برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب که مقدمه نفوذ و رخنه در داخل است، در صحنه هستند.

از این رو نمی‌توان ۹ دی را متعلق به یک گروه یا جریان خاص دانست؛ بلکه قیام سراسر مردمی و اجتماعی از همه قشره و سلایق و دیدگاه‌های متعدد بود.

فتنه ۸۸ جلوه‌ای از توطئه‌های دشمنان بود، فتنه یعنی کسانی که شعارهای حق را با محتوی صددر صد باطل مطرح می‌کردند.

رفتارها، مواضع و شعارهای معترضان و آشوب‌گران در تظاهرات و راهپیمایی‌های غیرقانونی و ساختار شکن، مشخص کرد، انتخابات بهانه‌ای بیش برای براندازی نظام نیست و گذشت زمان، اهداف اصلی آشوب‌گران را برای مردم مشخص کرد.

در روز نهم دی مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی به صورت خودجوش به میدان آمدند و بساط فتنه‌گران را درهم پیچیدند، در واقع مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ غبار حرکت علیه ولایت فقیه را کنار زده و شکست دیگری را برای منافقان و فتنه‌گران رقم زدند.

این روز روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه» است که که درس‌ها و عبرت‌های آن باید همواره گوشزد و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آن‌ها را نمی‌خورند.

روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

حماسه ۹ دی مظهر عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد، فتنه سال ۸۸ پایان یافت اما فتنه دشمن و آن‌هایی که برای آرامش این مردم دندان تیز کرده‌اند باقی است پس باید در روزی که به نام «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام نهاده شده این مهم بار دیگر به جهانیان عرضه شود که ملت ایران تمام قد پای ایمان و اعتقادات و شعائر و هنجارهای دینی خود ایستاده و به کسی اجازه دخالت نمی‌دهد.

بهمن کریمی؛ فعال رسانه‌ای

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از