دوشنبه 26 شهر 1403
1402-11-02 20:26 - شماره خبر : 4352 0
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری اسلام‌آبادغرب تأکید کرد:

حمایت از جوانی جمعیت در اسلام‌آبادغرب

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب بر بر سیاست‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مرتضی احمدی عصر امروز دوشنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام‌آبادغرب برگزار شد، اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم امروز کشور ما که کارشناسان اجتماعی همواره بر آن تأکید دارند موضوع جوانی جمعیت است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: در سال‌های اخیر دولت تسهیلات مناسبی برای حمایت از جوانی جمعیت به خانواده‌ها ارائه کرده و تا حدودی شاهد افزایش نرخ باروری در خانواده‌ها هستیم اما هنوز تا رسیدن به یک جامعه جوان فاصله داریم.

احمدی تصریح کرد: جامعه بانشاط و سرزنده با جامعه جوان شکل می‌گیرد و جوان است که می‌تواند در همه حوزه‌ها بدرخشد و در آینده کشور را اداره کند.

وی افزود: همه قوانین موجود در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به‌ویژه در حوزه تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده باید توسط مدیران رعایت شود.

داشتن فرزندان بیشتر پشتوانه‌ای ارزشمند برای جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب در این جلسه با ذکر احادیث و روایاتی از معصومین (ع) درخصوص اهمیت فرزند در خانواده، گفت: وجود فرزند در خانواده مایه خیر و برکت است و داشتن فرزندان بیشتر پشتوانه‌ای ارزشمند در آینده برای والدین و به خصوص جامعه است و قطعا قطار توسعه و پیشرفت کشور در گرو داشتن جوانان شایسته متدین و با دانش است.

در این جلسه همچنین آخرین مصوبات موضوع قانون حمایت از جوانی جمعیت و جلوگیری از سقط غیرقانونی جنین در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/N2rwB
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار