حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه:

خاتمی فاقد گفتمان سیاسی معقول است

خاتمی فاقد گفتمان سیاسی معقول است

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه با بیان اینکه جریان اصلاحات به دنبال استفاده ابزاری از مردم است، گفت: خاتمی فاقد گفتمان سیاسی معقول است.

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: متأسفانه اصلاح‌طلبان به ویژه خاتمی هر زمان که پیروزی و منفعت آنها تأمین شود در میدان انتخابات حاضر می‌شوند و زمانی که متوجه باشند مورد اقبال مردم قرار نمی‌گیرند اهمیتی برای انتخابات و کشور قائل نیستند.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: منش و مشئ اصلاح‌طلبان استفاده ابزاری از مخاطبان و مردم است و با بیان مطالب نادرست و اشتباه درصدد دادن آدرس غلط به جامعه برای پیش‌برد اهداف خود هستند.

زینی‌وند بیان کرد: خاتمی تا زمانی به قواعد بازی و رقابت انتخاباتی پایبند است که پیروزی آنها تأمین شود و ایشان دارای گفتمان سیاسی معتدل و معقولی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: سید محمد خاتمی بعضی وقت‌ها با حرارت زیاد انتخابات را کاملاً تحریم می‌کند و گاهی اوقات با شور و اشتیاق و حماسه تأیید کرده و مردم را به مشارکت دعوت می‌کند و این همان عدم تعادل حزبی و سیاسی است.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه افزود: البته مردم فهیم دیگر به بازی‌های سیاسی رهبران و لیدرهای جریان اصلاحات دل‌خوش و امیدوار نیستند و به اهداف و روش‌های سیاسی ایشان آگاهی پیدا کرده و فریب سیاست‌ورزی ایشان را نمی‌خورند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از