پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-10 18:58 - شماره خبر : 9440 0
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

خدمات رئیس‌جمهور شهید در دولت ادامه یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: خدمات رئیس‌جمهور شهید در دولت ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری عصر امروز شنبه در دیدار با علما و روحانیون و مسئولان شهرستان جوانرود با گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر و شهید جمهور به خدمات سه ساله شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و اظهار داشت: این خدمات در دولت جدید باید بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وی به برخی از مسائل و مشکلات شهرستان جوانرود در حوزه گزینش در آموزش و پرورش و ادارات دولتی اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه‌های نظارتی تلاش خواهیم کرد که گره‌ای از مشکلات  این متقاضیان در شهرستان برطرف کنیم.

غفوری همچنین به مشکلات معیشتی علما و روحانیون اهل سنت اشاره و خاطرنشان کرد: بنده از زمانی که به سِمَت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شدم مشکلات معیشتی علما و روحانیون اهل سنت را پیگیری و هم‌اکنون نیز با جدیت پیگیر آن هستم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان بر ضرورت وحدت و هم‌دلی تأکید و یادآور شد: علما و روحانیون نقش تاثیرگذاری در راستای وحدت، همدلی و بصيرت‌افزایی در جامعه دارند.

ضرورت ورود مسئولان به مشکلات گزینشی پذیرفته‌شدگان آموزش و پرورش 

ماموستا ملا سید محمد محمدی نیز با ارائه گزارشی از مدارس علوم دینی به مشکلات معیشتی علما و روحانیون اهل سنت اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات آن شد.

امام جمعه شهرستان جوانرود به برخی از مشکلات شهرستان جوانرود از جمله مشکلات گزینشی پذیرفته‌شدگان قبولی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان نباید به این کار مهم بی‌تفاوت باشند بلکه باید برای حل این مشکلات تجدیدنظر کنند.

لزوم توجه به مشکلات معیشتی روحانیون

 رستگار یوسفی نیز با یادآوری رشادت‌های مردم منطقه اورامانات، گفت: مردم این منطقه از سرزمین ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و از اسلام و کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروز نیز با حضور در تمام صحنه‌ها همراه با نظام و انقلاب اسلامی  هستند.

 نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان مسائل و مشکلات منطقه خواستار رفع مشکلات گزینشی پذیرفته‌شدگان آموزش و پرورش، بازسازی روستاهای مرزی، توجه به مشکلات معیشتی روحانیون و به‌کارگیری آن‌ها در شوراهای حل اختلاف شد.

مردم جوانرود دین خود را به انقلاب ادا کردند

نامدار حسینی نیز به خدمات دولت و خدمات انجام گرفته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین مشکلات حل شده مشکل کم‌آبی و توسعه راه‌ها و عمران شهر و روستایی است.

 فرماندار جوانرود گفت: شهرستان جوانرود با تقدیم ۳۴۴ شهید، ۷۲۰ جانباز و ۳۰ آزاده سرافزار در طول دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب ادا کرد و امروز نیز در تمام صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب است.

تلاش برای پر کردن خلأهای فرهنگی در جوانرود

حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب رئیس مرکز اسلامی استان هم در این جلسه گفت: شهرستان جوانرود ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و تعالی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دارد.

وی یادآور شد: ان‌‌شاء‌الله در آینده با تأسیس مدارس علوم دینی و تربیتی در شهرستان بتوانیم خلاء فرهنگی را در این شهرستان پر کنیم.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های سفر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به شهرستان جوانرود بود.

https://mersadnews.ir/short/4abbn
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار