حالت تاریک
معاون سیاسی فرماندار سرپلذهاب:

خواستار اقدام بین‌المللی در برابر صهیونیست‌ها هستیم

خواستار اقدام بین‌المللی در برابر صهیونیست‌ها هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب ضمن اعلام محکومیت حمله به بیمارستان شفای غزه گفت: خواستار اقدام بین‌المللی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در خصوص آخرین وقایع تلخ رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین، اظهار داشت: فلسطین جایگاه ویژه‌ای در مناسبت‌های مقاومت دارد و این جایگاه زمینه اتحاد و وحدت جهان اسلام را فراهم کرده است.

وی افزود: نظام سلطه با محوریت رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا و کشورهای استعمالگر درصدد هستند این جایگاه را مخدوش کنند و از ببن ببرند اما مقاومت مردم فلسطین مانع از آن شده که رژیم صهیونیستی بتواند به اهداف خود برسد.

تمری گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی طی چند ماه گذشته با اقدامات ددمنشانه و خون‌بار و تجاوزات مکرر، تلاش کرده تا زمینه حذف فلسطین را فراهم کند اما با مقاومت ملی مردم فلسطین و مجاهدت رزمندگان فلسطین مواجهه شده و نتوانسته است به اهداف خود برسد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشتناک با کشتن و به شهادت رساندن زنان فلسطینی، تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم را به شهادت رسانده است.

تمری گفت: این اقدامات ددمنشانه فلسطین با موج اعتراضات جهانی مواجهه شده و خوشبختانه تلاش پروپاگاندای رژیم صهیونیستی برای وجاهت و حقانیت بخشیدن، اشغالگری خود را زیر سوال برده است و سال‌ها تلاش آنها برای اینکه بتواند حقانیت خود را به اثبات برساند با اقدامات مقاومت‌گونه رزمندگان فلسطینی به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دنبال این است که در کنار اقدامات و حملات نظامی و کشتار مردم بی‌گناه زمینه‌ای را فراهم کند که از طُرق مختلف نظامی از هیچ‌گونه خوی غیرانسانی و حیوانی خود کوتاه نیاید.

تمری گفت: حمله به بیمارستان‌ها و کشتار مادران نمونه‌ای از این خوی ددمنشی است و در آخرین گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای شاهد اتفاقات ناگواری بودیم که بسیار جامع جهانی را دردمند کرده و مردم جهان را آزرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تجاوز گروهی به زنان و دختران در بیمارستان شفاء نمونه‌ای از این خوی حیوانی رژیم غاصب صهیونیستی است و به هیچ وجه بخشودنی نیست و جامعه جهانی این رفتار زشت و ناپسند را محکوم می‌کند.

تمری در پایان تاکید کرد: امید است جامعه جهانی تصمیمی عادلانه برای برخورد با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی انجام دهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از