حالت تاریک
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه خبر داد:

دانشجویان جهادی پیشگام اجرای پویش لبخند ایران

دانشجویان جهادی پیشگام اجرای پویش لبخند ایران

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری پویش لبخند ایران توسط دانشجویان خبر داد.

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، از برپایی پویش لبخند ایران خبر داد و اظهار داشت: این پویش با محوریت برگزاری اردوهای جهادی در محلات حاشیه‌نشین شهر و همچنین دانشگاه‌ها در تلاش است با زمینه‌سازی کمک و ارائه خدمت به دانشجویان، حس نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را جایگزین گرایش‌های سطحی موجود بین دانشجویان کند.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با بیان اینکه این پویش از ۱۵ مهر ماه آغاز شده، افزود: فاز ابتدایی خود را با برپایی ۶ غرفه دانشگاهی پشت سر گذاشته و از اول آبان ماه وارد فاز عملیاتی حضور در محلات محروم حاشیه شهر شده  که تا ۱۶ آذر ماه روز دانشجو ادامه خواهد داشت.

 

امجدیان خاطر نشان کرد: منظور از اجرای این طرح در دانشگاه‌ها افزایش سطح تماس گروه‌های جهادی با جامعه مخاطب دانشگاهی، کمک به احیا و فراگیری شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت است.

 

وی ادامه داد: همچنین استمرار فعالیت بدنه تشکل دانشجویی در محله‌های حاشیه‌نشین بعد از هجرت به مناطق دور افتاده استان و به کارگیری ظرفیت دانشجویان که توان یا علاقه شرکت در اردوهای هجرت را ندارند، از دیگر اهداف است.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان عرصه خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی را آموزشی و تربیتی، فرهنگی، فنی عمرانی، بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری ۱۰ اردوی جهادی با حضور  ۲۰۰دانشجو در قالب‌های تخصصی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از