حالت تاریک
فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر:

دشمن از نیروهای مسلح ایران هراسان است

دشمن از نیروهای مسلح ایران هراسان است

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر گفت: امروزه دشمن از نیروهای مسلح ایران اسلامی هراس دارد و چون توان مقابله ندارد به تضعیف روحیه نوجوانان و جوانان و ناامید کردن آنها از این انقلاب و نظام روی آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ عادل حیدری در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان ارتشی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و آزادگان و دیگر رزمندگان آن دوران، اظهار داشت: اگر امروز امنیتی در ایران اسلامی ما وجود دارد و کشور ما در اوج عزت و اقتدار قرار دارد مرهون و ثمره خون پاک شهدا است.

وی افزود: آرامش و آسايش كنونی ایران عزیز ماحاصل خون پاك شهدايي است كه با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده‌اند و امروزه جوانان ما با الگو پذیری از شهدا کار را به جایی رسانده‌اند که دشمن در بحث جنگ سخت توان و یارای مقابله با ما را ندارد و به حربه‌ها و حقه‌های دیگر مثل تهاجم فرهنگی متوسل شده است.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر خاطرنشان کرد: پیشرفت در قدرت و توان نظامی، دفاعی و تجهیزاتی در بین نیروهای مسلح، قطعا حاصل خون ریخته شده شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام است که باید قدر آن را بدانیم.

سرهنگ حیدری گفت: امروزه دشمن از نیروهای مسلح ایران اسلامی هراس دارد و چون توان مقابله ندارد به تضعیف روحیه نوجوانان و جوانان و ناامید کردن آنها از این انقلاب و نظام روی آورده و البته با هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم ، دشمن به جایی نخواهد رسید.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران با صبر و استقامتی که داشتند، از جان فرزندان رشید خود گذشتند که اجر کار آنها کمتر از شهدا نیست.

حیدری تصریح کرد: این خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروزه الگوی مهمی برای ما و نسل جوان به شمار می‌روند که باید از آنها درس عبرت بگیریم و پای انقلاب بایستیم، با دشمن در جنگ نرم مقابله کنیم و نگذاریم بین ملت و نظام فاصله بیفتد.
سرپل‌ذهاب در غرب كرمانشاه با بيش از 85 هزار نفر جمعيت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهيد، 163 آزاده و 840 جانباز تقديم انقلاب اسلامي كرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از