حالت تاریک
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه ایراد شد؛

دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات

دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عموم مردم را به حضور پرشور و انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته با شکوه‌تر از هفته‌های قبل در اقصی نقاط استان کرمانشاه برگزار شد و طی آن ائمه جمعه مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه دعوت کردند.
 
انتخابات برای کشور سبب پیشرفت می‌شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب اظهارداشت: انتخابات، مشارکت در تعیین سرنوشت و باعث پیشرفت کشور می‌شود و قطعا کسانی که دغدغه سرنوشت کشور را دارند در انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: قانون‌گذاری مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس است و فرد اصلح وظایف نماینده را خوب می شناسد و از دادن وعده‌های شخصی و غیرتخصصی که ایجاد طمع در مخاطب می‌کند امتناع کرده و با فساد و اشرافی گری و رانت خواری مبارزه می‌کند.
 
انتخابات موجب امید در دل مردم است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: یکی از عرصه‌های که موجب ایجاد امید در دل مردم می‌شود همین انتخابات است، بذر امید در دل مردم به واسطه انتخابات مجدد قرار می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: این افتخار نظام ما است که در طول انقلاب اسلامی یک همچون برگ زرینی در تاریخ خود دارد، انتخابات یک نفس و خون تازه‌ای است در رگ‌های این ملت و همه ما خواهیم آمد و رای خواهیم داد و رای، رای اولی‌های ما قبل از اینکه در سبد کاندیدای خاصی قرار گیرد در سبد نظام است.
 
باید انتخابات با همدلی و یک‌رنگی برگزار شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنقروکلیایی‌ ضمن تاکید بر حضور پرشور و مشارکت در انتخابات عنوان کرد: فضای شهر و انتخابات نباید ملتهب باشد و باید انتخابات پرشور و نشاط برگزار شود و رقابت انتخاباتی، رقابتی سالم باشد.
 
حجت السلام اکبری با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات افزود : باید انتخابات با همدلی و یک‌رنگی برگزار شود به دور از هرنوع تخریب و توهین باشد و دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد.
 
انتخابات مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار است
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه گیلانغرب حضور در انتخابات را نمونه مردم سالاری دینی عنوان کرد و اظهار داشت: نقش مردم در انتخاب نماینده‌ها و نامزدهای مجلس شورای اسلامی و انتخاب غیر مستقیم رهبری از طریق مجلس خبرگان رهبری خود نمونه‌ای بارز از مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.
 
امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه همان‌طور که انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم از اهمیت فراوانی برخوردار است، تأکید کرد: رسالت مجلس خبرگان رهبری تعیین ولی‌فقیه و نظارت بر کار ولی‌فقیه است بنابراین شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و رأی‌دادن به کسانی با شاخصه‌های خدا محور بودن، الهی بودن و خدا را مد نظر داشتن، که خود شما مدنظر دارید در کنار انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
 
انتخابات نماد پشتیبانی مردم از انقلاب است
 
امام جمعه دالاهو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن اینکه امروز دشمن چشم به کشورمان دارد تصریح کرد: دشمن روی انتخابات حساب ویژه و خاصی باز کرده‌ است و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رضایت و شادی ولی امر مسلمین جهان و به طبع آن امام بزرگوار را در پی خواهد داشت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی بیان کرد: عرصه انتخابات عرصه مشارکت است، عرصه تقویت نظام اسلامی است مبادا خدایی نکرده این عرصه تبدیل به رقابت بدی شود که دشمن آفرین باشد.
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از