حالت تاریک
یادداشت؛

دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت است

دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت است

سید علاءالدین حیدری داستان فلسطین را داستان تلخ و شرم‌آور تاریخ خواند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سید علاءالدین حیدری یادداشتی درباره
سرگذشت تجاوز و ظلم به ملتی بی‌گناه نوشت که قریب به ۸۰ سال و به درازای چند نسل بشری محکوم به مظلومیت شدند.

تراژدی فلسطین با طنز مضحک رژیم صهیونیستی رقم خورد؛ طنز تلخ ادعایی موهوم و خیالی و تاریخ‌سازی جعلی آن‌ها درباره سرزمین ملتی دیگر که با حمایت قدرت‌های به اصطلاح آزادی‌خواه و مدافع حقوق بشر تایید شد.

کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند اما بشری که در تعریف آن‌ها می‌گنجد، همان بشری مطیع و همراه آن‌ها و سیاست‌هایشان است نه تمام بشریتی که در کره خاکی زندگی می‌کند.

انگار آلارم قلب‌های مدافعان حقوق بشر تنها برای ظالمان به صدا در می‌آید نه برای بشری که مورد ظلم قرار گرفته است.

این روزها فلسطین و خصوصا غزه سراسر مظلومیت است؛ ملتی تحت ستم که در قرن بیست و یکم تاریخ، مانند زندانی، اسیر زندان‌بانی چون رژیم صهیونیستی هستند.

رژیمی که ظلمش مداوم و مستمر است و اگر فلسطین، مقاومتی از خود نشان بدهد، طوری وانمود می‌کند که آن‌ها مورد تجاوز و ظلم واقع شده‌اند در نتیجه چنان مظلوم‌نمایی می‌کنند که کشتن همه فلسطینیان را حق مسلم خود می‌پندارند.

در این میانه دلقک‌های حقوق بشری غرب هم آن چنان همراهی می‌کنند که انگار تاریخِ تاریک رژیم صهیونیستی را نخوانده و ندیده‌اند.

آن‌ها کشته شدن فلسطینی را حق و دفاع این ملت از خود را ترور و خشونت‌طلبی می‌نامند.

امروزه شبکه رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و حامیانش با ترفندهای مختلف در حال انعکاس وارونه حقایق به افکار عمومی هستند.

امپراطوری رسانه‌ای غرب در خدمت ظلم و تجاوز است و به‌جای دفاع از مظلوم در پشت ظالم ایستاده و حق را زیر پای ناحق به سلاخی می‌کشد.

در این شرایط نابرابر و غیرعادلانه وظیفه مسلمانان و حامیان مردم فلسطین بسیار سنگین‌تر شده است و در این میان مدافعان حق باید صدای مظلومیت مردم فلسطین و فریاد بلند آن کودکی باشند که زیر آوار بمباران رژیم صهیونیستی در غزه مدفون شده است.

کودک فلسطینی در میان آتش و خون و تنها به جرم فلسطینی بودن محکوم به مرگ شده است اما از بلندگوهای حقوق بشری صدایی به‌غیر از سکوت مرگبار شنیده نمی‌شود این در حالی است که همه ساکنین فلسطین فلسطینی هستند اما در مقابل رژیم صهیونیستی کلکسیونی از اتباع کشورهای دیگر هستند که به زور اسلحه و حمایت کشورهای غربی در فلسطین ساکن شده‌اند.

وظیفه مسلمانان و همه حق‌گویان جهان دفاع از مظلوم و فریاد مظلومیت مردم فلسطین است چرا که دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت بوده و بر همه ما این دفاع واجب است.

هر فلسطینی که شهید می‌شود به مثابه کشتن حق و حقیقت است که نباید از کنار آن به آسانی گذشت.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه و فعال مدنی اهل سنت

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از