حالت تاریک
رئیس هیئت ورزش دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه مطرح کرد:

جان‌بخشیدن دوباره به ورزش دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه

جان‌بخشیدن دوباره به ورزش دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه

رئیس هیئت ورزش دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: در تلاش برای جان گرفتن و به اوج رساندن دوباره ورزش دو‌چرخه‌سواری در استان هستیم.

 

فرزاد جعفری رئیس هیئت ورزش دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، ضمن گرامی‌داشت یاد امام راحل‌(ره) و شهدا هشت سال دفاع مقدس در چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه ورزش دوچرخه سواری که به نوعی یک ورزش همگانی محسوب می‌شود افتخارات و قهرمانی‌های ارزنده‌ای برای کشور و استان کرمانشاه در سطح ملی و بین‌المللی داشته است.

 

رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در رابطه با خدمات صورت گرفته در توسعه امکانات زیرساختی و تفریحی عنوان کرد: طی ۴ دهه اخیر خدمات شایانی در راستای توسعه زیرساختی با ایجاد پیست‌های متعدد دوچرخه‌سواری در سطح استان‌ها و ساخت جاده سلامت و... صورت گرفته است.

 

جعفری با اشاره به افتخارات کسب‌شده توسط ورزشکاران هیئت دوچرخه‌سواری استان عنوان کرد: حضور تیم دوچرخه‌سواری استان در ۵ تیم برتر کشور در دهه ۶۰، حضور سه ورزشکار در تیم اردوی تیم ملی، کسب مدال طلای آسیایی رشته چهار تیمی برای اولین بار در تاریخ دو چرخه‌سواری کشور، کسب مدال طلای سرعت جوان آسیا، راه‌یابی به لیگ دسته یک کشور پس از چند سال رکود، کسب مدال‌های کشوری در حوزه جوانان و پیشکسوتان و برگزاری دوره‌های مربیگری از افتخاراتی بوده که این هیئت طی این سالیان کسب کرده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این هیئت طی چند سال اخیر مورد بی‌مهری قرارگرفته اما اکنون با تلاش‌های انجام شده و برنامه‌هایی که در دستورکار قرار دارد، با حمایت ورزشکاران هیئت دوچرخه‌سواری استان به دوران اوج خود برگشته و بتواند آوردگاه‌های ملی، آسیایی و بین‌المللی بدرخشد و افتخارات ارزنده‌ای را برای کشور و استان به ارمغان آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از