حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دالاهو:

راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دالاهو گفت: امام خمینی(ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامیدند که برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی این روز می‌تواند زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد چگنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم‌دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد.

وی افزود: انقلاب ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی خود نامید و انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین چگنی در مورد اهمیت تاریخچه غزه و جغرافیای سیاسی آن، ابزار داشت: غزه شهری به قدمت تاریخ است همان‌گونه که تاریخ بر این شهر اثر گذاشته، غزه هم بر تاریخ اثرگذار بوده در واقع نوار غزه ناحیه‌ای نوارگونه در طول سواحل مدیترانه با وسعتی معادل ۲۷ هزار کیلومتر مربع است که در میان رژیم صهیونیستی و مصر قرار دارد.

وی با اشاره به مقاومت حماس در برابر رژیم صهیونیستی،  تصریح کرد: حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی و محور سازش موجب شد تا محور مقاومت، نه‌تنها در برابر رژیم صهیونیستی، بلکه جبهه‌ای علیه آمریکا نیز به حساب آید جنگ غزه، عرصه‌ای برای عرض‌اندام ایران و سوریه در برابر آمریکا و متحدانش بوده است.

وی بیان کرد: جنگ غزه آخرین آزمون نو محافظه‌کاران آمریکا در قبال تحولات خاورمیانه بوده است که دولت آمریکا در این جنگ حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی و نظامی داشته است در واقع آمریکا توانست یک بلوک یا ائتلاف عربی و غربی در همراهی با رژیم صهیونیستی علیه حماس در این جنگ تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین چگنی گفت: قدس در نگاه وحیانی و اسلامی به دلیل وجود مسجد الاقصی از ارزش والا و اهمیت زیادی برخوردار است، سرزمین قدس محل زندگی و بعثت انبیای الهی و نخستین قبله مسلمان و محل معراج آسمانی پیامبر اسلام (ص) است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دالاهو خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامیدند که برگزاری  هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی این روز می‌تواند زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی شود.


وی عنوان کرد: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبارستیزی ملل مسلمان جهان و روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه، عدالت‌دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با رژیم صهیونیستی و امپریالیسم غارتگر است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از