حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
راه‌اندازی ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک کرمانشاه
معاون ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک کرمانشاه

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان کرمانشاه، ستادهای ویژه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن و بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ آمریکا تشکیل خواهند شد.

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن اشاره به عملکرد بسیار خوب و قابل قبول اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تصریح کرد: در این اداره‌کل، به هر دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی به یک اندازه اهمیت داده می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار داشت: با کسب مدال طلای مثبت ۸۰ کیلوگرم توسط آرین سلیمی در رشته تکواندو مردان در این مسابقات، استان کرمانشاه به لحاظ جایگاه قهرمانی در سطح کشور به رتبه سوم ارتقا یافت.

وی در ادامه افزود: در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز با کسب مدال طلای یاسین خسروی بر اساس رنکینگ کشوری در رتبه ششم کشور قرار گرفتیم؛ این موضوع نشان می‌دهد ورزش قهرمانی کرمانشاه روزبه‌روز در حال پیشرفت است.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به حضور تیم‌های کرمانشاهی در لیگ دسته یک و دو فوتبال، به‌ویژه تیم بعثت اذعان کرد: تیم بعثت با بردهای شیرین خود موجی از شادی و شور در بین مردم و تماشاگران کرمانشاهی به وجود آورد به گونه‌ای که در دو مرحله میزبانی عده‌ای از تماشاچیان به‌دلیل شلوغی و نبود صندلی خالی موفق به ورود به استادیوم نشدند.

حسین‌زاده اذعان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ورزشکاران کرمانشاهی توانسته‌اند ۶۷ مدال برون‌مرزی برای کشور و استان به ارمغان بیاورند و بیش از ۲۴۰ از ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که این موضوع جزو شاخصه‌های اصلی برای جامعه ورزش است.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور ۲۴۰ نفر ورزشکار در بیش از ۱۵ رشته ورزشی که در سطح ملی در حال فعالیت هستند؛ این موفقیت نشان می‌دهد که ورزش قهرمانی استان با وجود مشکلات، کاستی‌ها و محرومیت‌ها توانسته است جایگاه خوبی در کشور کسب کند.

حسین‌زاده با اشاره به اهمیت رویدادهای بزرگ ورزشی، اعلام کرد: برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان کرمانشاه، ستادهای ویژه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن و بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ آمریکا تشکیل خواهند شد؛ این ستادها با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای حضور قدرتمند ۳۲ هیأت ورزشی استان در این مسابقات بین‌المللی ایجاد می‌شوند.


انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از