حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
سکوت در برابر رژیم صهیونیستی ننگ است
دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی‌ از منکر کرمانشاه:

سکوت در برابر رژیم صهیونیستی ننگ است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه سکوت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ننگ است، گفت: باید برای پشتیبانی جبهه مقاومت، آماده و گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی حدود ۷۰ سال است که با ملت‌های مسلمان در حال جنگیدن است؛ این واقعیت تلخ، ضرورت وحدت و بیداری امت اسلامی را بیش از پیش آشکار می‌سازد. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: اگر ید واحد شویم، ابر‌قدرت‌ها نمی‌توانند در برابر امت اسلامی بایستند همان‌طور که مقام معظم رهبری هم در جمعه نصر به آن اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه دیگر بحث جنگ شیعه و سنی مطرح نیست بلکه جنگ میان اسلام و کفر است، گفت: سکوت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ننگ است لذا برای پشتیبانی جبهه مقاومت باید آماده و گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش فعال رسانه‌ها در افشای چهره واقعی استکبار تأکيد کرد و گفت: رسانه‌ها باید با روشنگری مستمر، پرده از چهره زشت غرب بردارند و از فریب خوردن جهانیان به‌دست آمریکا و رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

وی همچنین با اشاره به ترور شهدای محور مقاومت، تصریح کرد: حزب‌الله ساختار منسجمی دارد و دشمنان سخت در اشتباه هستند که اگر فرماندهی از آن‌ها را به شهادت برسانند، اسلحه آن‌ها به روی زمین خواهد ماند، هرگز این‌گونه نیست.

احمدی خاطرنشان کرد: با مقاومت جانانه و با گوش به فرمان بودن ولی‌فقیه، اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف خود برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از