حالت تاریک
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛

بی‌اثر شدن روایات‌ دروغین‌ دشمنان‌ در جنگ‌ ترکیبی‌

بی‌اثر شدن روایات‌ دروغین‌ دشمنان‌ در جنگ‌ ترکیبی‌

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: روایات دروغین دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی با افزایش بصیرت مردم بی‌اثر شده و همه شاهد شکست دوباره این فتنه در سالگرد اغتشاشات بودند.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهارداشت: جنگ ترکیبی که دشمنان نظام و انقلاب و جریان آمریکایی صهیونیستی در سال گذشته علیه کشور راه انداختند با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای امنیتی و انتظامی‌ کشور شکست خورد. 

وی افزود: دراین جنگ ترکیبی دشمن با تمام توان خود به میدان آمده‌بود و البته نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار پررنگ بود و از افراد مشهور و مهم در این جنگ شناختی بسیار استفاده کرد. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه تصریح کرد: روایت دشمن در این جنگ ترکیبی که علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی راه انداخته بود برپایه روایات دروغ از یک واقعه بود که در برابر روایت انقلابی مردم شکست خورد و ثابت شد که وعده خداوند برای پیروزی حق بر باطل یک وعده صادق است. 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب اذعان داشت: مردم ایران اسلامی‌ مردمی بصیر هستند و با روشنگری که نظام جمهوری اسلامی در زمینه این واقعه تلخ برای مردم داشت همه شاهد بودند که با افزایش بصیرت مردم آن دسته از افرادی که فریب دروغ رسانه‌ای بزرگ دشمن را خورده‌بودند صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و به دامان انقلاب برگشتند. 

وی افزود: امروز دست دشمن برای مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی‌ رو شده و این اقدامات رسانه‌ای بی‌اعتبار شده‌است و دشمن حتی در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای که برای ایجاد اغتشاش در سالگرد این آشوب در ایران اسلامی به راه انداخته بودند با بصیرت مردم شکست خوردند و در داخل کشور نیز شاهد بودیم که کم‌ترین توجهی به تبلیغات و دروغ‌های رسانه‌ای دشمن نشد و هیچ حرکتی در کشور انجام نگرفت. 

رئیس مرکز اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب حتی در واقعه‌ای که برای یکی از فرزندان کشور و دانش آموزان دختر در داخل مترو اتفاق افتاد و متاسفانه منجر به فوت این عزیز شد با ساختن روایتی دروغ از این حادثه به دنبال تکرار اغتشاشات در کشور بودند که این فتنه دشمن نیز با توجه به سابقه‌ای که مردم از عملکرد این رسانه‌ها بدست آورده و با بصیرتی که در این یکسال اخیر افزایش یافته و با اقدام به‌موقع رسانه‌های داخلی نقش برآب شد. 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در پایان افزود: بصیرت مهم‌ترین عامل در شکست فتنه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است که باید به آن توجه ویژه شود و در این یکسال اخیر خوشبختانه شاهد توجه به این مقوله در داخل کشور بوده‌ایم تا جایی که در دو مورد سالگرد اغتشاشات و واقعه اخیر مترو به خوبی این افزایش بصیرت مردم خود را نشان داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از