دوشنبه 26 شهر 1403
1402-10-29 14:22 - شماره خبر : 4262 0
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

روز غزه نماد غیرت دینی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: روز غزه نماد غیرت دینی مسلمانان است.

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه‌اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: طبق وعده‌ای که مقام معظم رهبری داده‌اند قطعاً پیروزی نهایی با مردم فلسطین و غزه است تاکنون قریب به ۲۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده‌اند که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه روز غزه نماد مقاومت، ایستادگی و غیرت دینی است، افزود: با وجود آمار بالای شهدا این مردم هرگز تسلیم نشده و همچنان به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

 

وی گفت: حتی کسانی وجود دارند که تمام خانواده خود را در بمباران‌ها از دست داده‌اند اما روحیه خود را حفظ کرده و ایستاده‌اند لذا غزه نماد شجاعت، غیرت و ایستادگی برای دنیای اسلام است.

 

بهشتی‌راد تصریح کرد: روز غزه را باید روز غیرت و عِرق دینی و دفاع از اسلام نامید و امیدواریم این روز در نهایت به پیروزی مردم غزه بینجامد. 

 

وی با بیان اینکه ظلم هیچ‌گاه پایدار نخواهد بود و ریخته‌شدن خون بی‌گناهان و صدای ناله و آه مظلوم دیوارهای کاخ استبداد را به لرزه در خواهد آورد، افزود: کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند مردم مظلوم غزه را این‌گونه به خاک و خون می‌کشند.

 

بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: در واقع تنها رژیم صهیونیستی در حال جنگ با مردم غزه نیست بلکه دنیای استکبار و کشورهای غربی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه با سردمداری آمریکا در حال به‌بار آوردن این فجایع هستند و در کشتن انسان‌های بی‌گناه سهیم هستند و دستشان به خون آغشته است.

 

  وی با اشاره به اینکه می‌توان به عنوانی که برای سازمان ملل به کار می‌رود خُرده گرفت و از آن با نام سازمان دولت‌ها یاد کرد، گفت: این سازمان، نماینده دولت‌هایی شده که از حقوق بشر و ملل دم می‌زنند اما در عمل حامی رژیم صهیونیستی هستند.

 

 بهشتی‌راد عنوان کرد: حتی سکوت آنها یعنی طرفداری از رژیم جعلی صهیونیستی و این در حالی است که مردم این کشورها از سیاست‌های دولت‌هایشان پیروی نمی‌کنند و در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند و جنایات را محکوم می‌کنند.

 

 وی بیان کرد: بار دیگر این روز را به تمام آزادگان و مظلومان عالم تبریک می‌گوییم و امیدواریم رژیم غاصب صهیونیستی در آینده‌ای نه‌چندان دور از صفحه روزگار محو شود.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4QvKr
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار