حالت تاریک
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه؛

سپاه هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست

سپاه هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در عرصه موشکی و ماهواره‌ای حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم و به تعبیر ژنرال آمریکایی دیگر آن سیطره و هیمنه‌ مطلقی که نظام استکبار داشت در هم شکسته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از نهادهایی که با تدبیر الهی و حکیمانه امام خمینی(ره) بنیان گذاشته و تأسیس شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که آثار و برکات این نهال با برکت، در طول ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده است.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان کرد: از بارزترین آثار و برکات این مجموعه انقلابی می‌توان به حضور مقتدرانه و عزتمندانه سپاه در دفاع مقدس اشاره کرد که در امتداد آن هرجایی نظام اسلامی نیاز به فداکاری و سربازان مخلص داشته سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف قدم برداشته و اقدام کرده است.


ایرانی اذعان کرد: در زمان جنگ یکی از مشکلات جدی که نسبت به دشمن ضعف داشتیم مباحث موشکی بود و دشمن به راحتی شهرهای ما را هدف قرار می‌داد و خسارت‌های زیادی بر ملت ما تحمیل می‌کرد، به همین دلیل سرداران عزیزمان از جمله سردار شهید تهرانی‌مقدم و دیگر بزرگان به این نتیجه رسیدند که ما نیز باید از فناوری بهره‌مند شویم و در همان ایام قدم در این راه پر افتخار گذاشتند.


وی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس چندان فرصت نشد که از ثمرات و برکات سازمان موشکی سپاه پاسداران استفاده شود و تأثیرات چندانی در دفاع مقدس نداشت هر چند در آن زمان بالاخره آثاری داشت و اقدامات موثری انجام شد.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان کرد: پس از  دوران دفاع مقدس با وجود اینکه ما در دوران صلح بودیم ظاهراً نباید به فکر مسائل دفاعی، موشکی و از این دست قضایا باشیم اما تدبیر مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران بر این بود که نیروهای نظامی باید تقویت شوند و نهایتاً با تجاربی که از گذشته داشتیم و فناوری که به دست آوردیم با مجاهدت پاسداران انقلاب اسلامی امروز به این جایگاه رسیدیم.

ایرانی ابراز کرد: در عرصه موشکی و ماهواره‌ای حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم و به تعبیر ژنرال آمریکایی دیگر آن سیطره و هیمنه‌ مطلقی که نظام استکبار داشت در هم شکسته شد و ما باید قدردان عزیزانی باشیم که این راه را شروع کردند و ادامه دادند.


این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در قضایای اخیر شاهد بودیم که دشمن به غیر از زبان زور هیچ چیز منطقی دیگری را نمی‌پذیرفت لذا با بهره از توانمندی پاسداران انقلاب سازمان هوافضا اعتراف و اذعان کردند که انتظار چنین برخوردی از سوی جمهوری اسلامی ایران را نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: این سیلی محکمی بود که بر صورت رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی نواخته شد و با وجود تمام تمهیدات و آمادگی‌هایی که در کشورهای مختلف ایجاد کرده بودند و سامانه‌های دفاعی مختلفی که اعمال و به‌کار گرفته بودند نتوانستند مانع نفوذ موشک‌های سپاه شوند.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: تعبیر تحلیل‌گران غربی معادلات عوض شد و آن بازدارندگی که تا به حال از آن دم می‌زدند از دست رفته در واقع داستان بر عکس شده  و بازدارندگی و دست برتر از آن نظام جمهوری اسلامی ایران است.


ایرانی تأکید کرد: به برکت همین اقدامات و آینده‌نگری‌ها، زحمات و مجاهدت‌های عزیزان سپاه پاسداران که در این عرصه متحمل شدند، ان‌شاءالله خداوند به عمر این عزیزان خیر و برکت عنایت کند و ما شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش عزیزان در عرصه موشکی و متعلقات آن باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از