حالت تاریک
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه:

شرایط امروز غزه نیازمند جهاد تبیین است

شرایط امروز غزه نیازمند جهاد تبیین است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: غزه امروز نماد مظلومیت است و انتشار اخبار و تصاویر همین جنایات جهاد تبیین است زیرا آگاهی مردم جهان افول استکبار را درپی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار یوسفوندی صبح امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از جهادگران تبیین استان کرمانشاه که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در مورد جهاد تبیین قرآن می‌فرماید ابتدا باید خود افراد باید اعتقاد کامل به موضوع داشته باشند تا بتوانند دیگران را اقناع کنند. 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدید که دشمنان این سرزمین درپی‌عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بودند. 

یوسفوندی بیان کرد: یکی از نقشه‌های دشمن درپی‌عدم مشارکت مردم در انتخابات ایجاد ناامنی در جامعه بود که حضور مردم این نقشه را خنثی کرد. 

وی ادامه داد: دشمن سعی کرد با استفاده از تمامی ابزارها روند انتخابات را در کشور با چالش مواجه کند اما به فضل پروردگار این نقشه خنثی و نقش بر آب شد. 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی مشارکت ضعیفی است اما مردم کشورمان در ادوار مختلف انتخابات حضور پرشوری را داشته‌اند. 

یوسفوندی با اشاره به فعالیت‌های بسیج اساتید استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کنونی بسیار خوب است اما کافی نیست و باید با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی از نظرات و ایده‌های تمام صاحب‌نظران استفاده کنیم. 

وی عنوان کرد: جهاد تبیین در شرایط امروز یک فریضه واجب است و یکی از موضوعاتی که نیازمند تبیین است وضعیت غزه و فلسطین است که شاهد یک کشتار و نسل‌کشی هستیم که حقوق بشر را از بین برده اگرچه پیش از آن حقوق بشر تنها برای مقاصد استکبار مورد استفاده قرار می‌گرفت. 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال تهمت زدن به نیروهای مقاومت بود که تاکنون با دلایل پوچ خود نتوانسته جهانیان را قانع کند و کوچکترین بازتاب جنایات خود را یهودی‌ستیزی قلمداد می‌کند. 

یوسفوندی افزود: غزه امروز نماد مظلومیت است و حتی کوچکترین کمک‌های بشردوستانه را مورد حمله قرار می‌دهد که در جدیدترین آن ۱۱۶ نفر را به شهادت رساند و انتشار اخبار و تصاویر همین جنایات جهاد تبیین است زیرا آگاهی مردم جهان افول استکبار را درپی دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از