دوشنبه 26 شهر 1403
1403-06-08 16:18 - شماره خبر : 9379 0
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

شهدای دولت الگویی بی‌بدیل برای مسئولان نظام

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی با نثار جان خود، الگویی بی‌بدیل از خدمتگزاری مخلصانه و ایثارگری را برای مسئولان نظام اسلامی به یادگار گذاشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای خدمت که صبح امروز پنج‌شنبه در حسینیه شهدای باغ فردوس برگزار شد، با تأکید بر اهمیت برگزاری چنین مراسماتی، اظهار داشت: حضور در این مجالس، فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا است؛ شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی با نثار جان خود، الگویی بی‌بدیل از خدمتگزاری مخلصانه و ایثارگری را برای مسئولان نظام اسلامی به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: در جامعه اسلامی ارزش‌ها باید همچنان پایدار بمانند، این امر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت اتفاق خواهد افتاد و این موضوع نه به خاطر افراد بلکه به خاطر مجموعه ارزش‌های الهی است که از این اشخاص، شخصیت‌های کم‌نظیر یا بی‌نظیری در عرصه کاری ساخته و به عنوان یک الگو و تراز مدیریت در جمهوری اسلامی به همه دنیا ارائه و معرفی می‌کند.

غفوری خاطرنشان کرد: متأسفانه ارزش‌های معنوی در سایر کشورهای دنیا مورد توجه نیستند، چرا که دنیا به شدت گرفتار مادی‌گرایی شده و همه چیز را از نگاه مادی و برای رسیدن به منافع و موقعیت‌های دنیایی می‌بینند، لذا نگاه به ابدیت و آخرت وجود ندارد و این رویکرد نه‌تنها به فساد و تباهی دامن می‌زند، بلکه زمینه را برای حاکمیت قدرت‌های ظالم و مستکبر فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: اعتقاد به آخرت و ارزش‌های والای دینی تفاوت ماهوی نظام مقدس جمهوری ایران با سایر حکومت‌ها در سراسر دنیا است؛ حکومت‌هایی که یا استبدادی و استعماری بوده و یا مزدور بیگانه هستند که توسط کارتر‌های بزرگ و چندملیتی، سرمایه‌داران بین‌المللی بر روی کار آمده و با سرمایه‌های هنگفت علیه ارزش‌های دینی تبلیغات می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: بر خلاف حکومت‌های استبدادی و استعماری جهان، نظام جمهوری اسلامی چنین وضعیتی ندارد، مسئولیت‌ها و انتخابات توسط مردم و بر اساس ارزش‌های الهی و اسلامی به عنوان الگویی برای بشریت در حاکمیت اسلامی توسط بزرگان دین اعمال می‌شود.

غفوری تصریح کرد: اعتقاد و عمل به همین ارزش‌های الهی و اسلامی است که جمهوری اسلامی و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا با سایرین متمایز کرده است، لذا یکی از ارزش‌هایی که فرد را به سطح مقبولیت می‌رساند ایمان خالص است.

نماینده ولی‌فقیه در پایان با استناد به آیه قرآن که می‌فرماید: «از میان مؤمنان، مردان و جوانمردانی یافت می‌شوند که به عهدی که با خدا بسته‌اند، صادقانه وفا می‌کنند»، تأکید کرد: ایمان به خدا لزوماً با عهد و پیمانی همراه است که مؤمن با پروردگار خود می‌بندد؛ به عبارت دیگر، ایمان حقیقی بدون تعهد، عمل به دستورات الهی و وفا به عهدی که با خدا بسته شده، معنا ندارد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4xXRG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار