حالت تاریک
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کرمانشاه:

شهید آیت‌الله رئیسی مدیری کارآمد و مردمی بود

شهید آیت‌الله رئیسی مدیری کارآمد و مردمی بود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: آیت‌الله رئیسی علاوه بر مدیریت کارآمد، حضور پررنگی نیز در میان مردم داشت و در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود ثابت کرد که مرد میدان است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کماسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان، اظهار داشت: ملت ایران خدمتگزاران سخت‌کوشی را از دست داد، رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت مشکلات مردم را پیگیری می‌کردند و با جدیت درصدد حل آنها بودند.‌ 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه افزود: این عزیزان اجر مجاهدت خود در راه رضای خداوند متعال و خدمت به مردم را دریافت کردند و به مقام رفیع شهادت رسیدند. 

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با خدای خود عهد کرده بود تمام عمر خود را وقف خدمت به مردم و مستضعفین و نیز رفع مشکلات مردم کند.

کماسی خاطرنشان کرد: این شهید عزیز در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود ثابت کرد که مرد میدان بود و سفرهای استانی ایشان نشان‌دهنده این ادعا است.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی علاوه بر مدیریت کارآمد، حضور پررنگی در میان مردم داشت، ایشان تمام وقت خود و حتی تعطیلات آخر هفته را به خدمتگزاری و گره گشایی از مردم می‌گذراند. 

کماسی تصریح کرد: خداوند قدرتی در نهاد این شهید مجاهد قرار داده بود که تمام وقت خود را در راه خدمت به مردم صرف می‌کرد.

وی اذعان داشت: خداوند محبت کسانی را که در جهت رضای او و برآوردن نیاز بندگانش قدم برمی‌دارند در دل مردم قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه وجود آیت‌الله رئیسی یک غنیمت و فرصت برای کشور بود، گفت: شهادت ایشان مسیری را بر جای گذاشت که باعث رشد و اعتلای کشور شد و امیدواریم فردی با منش و پشتکار و در مسیر شهید رئیسی منتخب مردم باشد‌.

کماسی افزود: مردم اوج محبت و عشق و علاقه خود به این سید جلیل‌القدر را در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا نشان دادند؛ ان شاءالله که روح مطهرش با سیدالشهدا محشور شود و میهمان رسول‌الله(ص) و اهل بیت(ع) باشد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از