حالت تاریک
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور:

شهید سلیمانی اسطوره اخلاص و عمل بود

شهید سلیمانی اسطوره اخلاص و عمل بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با بیان اینکه در مکتب اسلام سردار سلیمانی اسطوره اخلاص و عمل بود، گفت: می‌توان ایشان را به عنوان یگانه شخصیت بین‌المللی به دنیا معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، هوشنگ یوسفی صبح امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و دهه بصیرت که در کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: در مکتب اسلام سردار سلیمانی اسطوره اخلاص و عمل بود و می‌توان ایشان را به عنوان یگانه شخصیت بین‌المللی به دنیا معرفی کرد.

وی به حماسه نهم دی ماه نیز اشاره کرد و افزود: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردان و زنان ایرانی به حساب می‌آید.

یوسفی اذعان داشت: حماسه نهم دی‌ماه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

 

بزرگداشت حاج قاسم بزرگداشت قیام عاشوراست

علی‌اصغر الله‌دانه در ادامه این نشست با اشاره به عظمت اهل بیت(ع)، ابراز داشت: عظمت اهل بیت را در مکتبی می‌دانیم که حاج قاسم خودش را تربیت‌یافته آن مکتب می‌داند و لذا بزرگداشت حاج قاسم بزرگداشت عاشورا و بزرگداشت فاطمه اطهر است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به اینکه ۱۲ تا ۱۹ دی‌ماه به نام هفته مقاومت نام‌گذاری شده، ادامه داد: ما باید قدردان شهدا و حاج قاسم باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم مثل حاج قاسم سرباز خوبی در رکاب ولایت باشیم.

 

۹ دی روز ميثاق امت با ولایت است

رئیس شورای شهر و مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات شهرستان کنگاور نیز در ادامه این نشست ضمن بیان اینکه روز ۹ دی‌ماه به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده، خاطرنشان کرد: ان‌شاء الله که ما هم بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری در مسیری حرکت کنیم که مورد رضایت‌مندی و خوشنودی ائمه اطهار(ع) قرار بگیریم.

علی حیدرنژاد با تاکید بر اینکه دشمنان سنگ‌اندازی می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند، تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته با بصیرت مردم این فتنه‌ها در نطفه خفه شد و دشمن نتوانست راه به جایی که می‌خواست ببرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم و با حضور حداکثری مردم بتوانیم گوشه‌ای از زحمات حاج قاسم را ارج نهیم.

گفتنی است برگزاری اجتماع عزاداران حاج قاسم، برگزاری یادواره شهدا و  تجلیل از مادران شهدا، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مدافع حرم از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/

شهید سلیمانی اسطوره اخلاص و عمل بود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از