حالت تاریک
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد:

صدور ۸۵ درصد اسناد مالکیت منطقه قصرشیرین

صدور ۸۵ درصد اسناد مالکیت منطقه قصرشیرین

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از صدور ۸۵ درصد اسناد مالکیت اراضی این منطقه با همکاری منابع طبیعی استان کرمانشاه خبر داد.

یعقوب محمودیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین جزو مناطق آزاد مصوب بود که پس از آن روند اجرایی امور به‌سرعت آغاز و مراحل تهیه و تدوین طرح جامع توسط هیأت مدیره شروع شد.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه تهیه و تدوین طرح جامع در ابتدا با کندی انجام گرفت اما در ادامه سریع‌تر از سایر مناطق آزاد به تصویب رسید و طرح جامع سایر استان‌ها مصوب نشد و اکنون منتظر تصویب این طرح در هیأت دولت هستیم.

محمودیان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که اکنون توسط هیأت‌مدیره منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در حال انجام است ساماندهی پارکینگ‌ها و ایجاد مسیرهای ترانزیت کامیون‌های صادراتی است زیرا مسیرهای مختلف تجاری یک بی‌نظمی را در منطقه رقم زده بود و به‌دنبال ایجاد پارکینگ‌های جدید هستیم.

وی ادامه داد: همچنین با عقد قرارداد با بنیاد تعاون بسیج احداث مسیر تجاری در مرز پرویزخان برای اتصال به مرز عراق و اتصال مرز خسروی و پرویزخان به یکدیگر به طول ۲۶ کیلومتر در حال انجام است و با انجام این پروژه‌ می‌توانیم تردد ۷۰ درصد کامیون‌ها را مدیریت کنیم.

 

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تصریح کرد: با مشخص‌شدن اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین طی ماه‌های گذشته روند رسیدگی به پرونده‌های حقوقی نیز سرعت یافته و نسبت به رفع موانع اقدام کرده‌ایم و همچنین با همکاری منابع طبیعی استان کرمانشاه ۸۵ درصد اسناد مالکیت آماده انتقال به منطقه آزاد تجاری است.

محمودیان خاطرنشان کرد: همچنین در مرز خسروی ۵۰ هکتار زمین در اختیار منطقه آزاد تجاری قصرشیرین قرار دارد که ۱۵ هکتار در پایانه و ۳۵ هکتار پارکینگ برای ایام اربعین در اختیار وزارت دفاع و معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با همراهی و همکاری مدیریت ارشد استان کرمانشاه ساختمان منطقه آزاد تجاری قصرشیرین راه‌اندازی شده و طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از