حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت تبیین اهمیت حضور در انتخابات

ضرورت تبیین اهمیت حضور در انتخابات

استاندار کرمانشاه گفت: تمام کسانی که دارای ظرفیت هستند باید ضرورت انتخابات را تبیین کنند و بیان دستاوردهای انقلاب روحیه امیدآفرینی را در جامعه ترویج می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمدطیب صحرایی ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات ویژه شهرستان‌های حوزه اورامانات که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از فردا ۱۲ بهمن‌ماه دهه مبارک فجر آغاز می‌شود و باید بدانیم شرایط کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چگونه بوده و امروز به چه صورتی است و در این میان دانش‌آموزان ما نیز باید بدانند که تاریخ این سرزمین چگونه رقم خورده است.

استاندار کرمانشاه افزود: طی دوران جنگ تحمیلی کشور ما در تهیه ابتدایی‌ترین لوازم جنگ دچار مشکل بود و تحریم‌ها اجازه نمی‌داد احتیاج کشور را تأمین کنیم اما امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و حضور جوانان کمتر از ۳۰ سال به اطراف دنیا دریانوردی می‌کند.

صحرایی با بیان اینکه برای رسیدن با موفقیت باید تلاش کنیم، ادامه داد: بیمارستان بهارستان که هدیه سفر مقام معظم رهبری است طی هفته آینده تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌شود که فرآیند نصب تجهیزات نیز آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: بیمارستان بهارستان مرکز درمانی قطب منحصربه‌فرد سرطان خواهد بود و علاوه‌بر بیماران استان، گردشگران سلامت و استان‌های همجوار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند که البته این ظرفیت‌ها نیازمند معرفی به نسلی است که قبل از انقلاب را درک نکرده است. به

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات حق مسلم هر ایرانی است، بیان کرد: تمام کسانی که دارای ظرفیت هستند باید ضرورت انتخابات را تبیین کنند و بیان دستاوردهای انقلاب روحیه امیدآفرینی را در جامعه ترویج می‌کند به عنوان مثال مردم شهر هانی گرمله پاوه از سوخت پاک گاز طبیعی بهره‌مند هستند اما شرایط آن سوی مرز متفاوت است.

صحرایی اذعان کرد: با وجود فضاسازی دشمن در راستای ایجاد روحیه یاس و ناامیدی، مردم و مسئولان در میدان حضور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند که به قله نزدیک هستیم.

وی افزود: در دوره پیشین انتخابات ۲۳ نفر برای کرسی مجلس در استان کرمانشاه رقابت می‌کردند اما در این دوره ۴۳ نفر حضور دارند و برای انتخابات پیش‌رو باید رای اولی را تشویق کنیم.

وی تاکید کرد: وظیفه ما فضاسازی و ترغیب مردم به حضور در انتخابات است اما حق هیچ‌گونه پشتیبانی از کاندیدی را نداریم و براساس قانون باید عمل کنیم و چنانچه گزارشی از پشتیبانی مسئولان از کاندید خاصی به دست ما برسد قطعا با آن برخورد می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی برای گره‌گشایی از مشکلات است اما نیازمند پیگیری مسئولان شهرستان‌ها هستیم و ۷۰ درصدد میانگین اجرای مصوبات است و به صورت هفتگی باید مسئولان پیگیری کنند تا به نتیجه برسد و کم‌کاری از سوی هر مسئولی پذیرفته نیست.

صحرایی گفت: طی یک ماه آینده شادابی و شور نشاط اجتماعی باید افزایش پیدا کند و مسئولان موظف هستند بر ارائه خدمات‌دهی به مردم نظارت کنند و ایام جشن پیش‌رو فرصت مناسبی برای شور و نشاط اجتماعی است و باید پیام‌های دستاوردهای انقلاب به مردم اطلاع‌رسانی شود که یک نمونه آن ۶ برابر شدن تولیدات کشاورزی در استان است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه سال‌های بنابه آمار مرکز آمار ایران جزو استان‌های دارای بیکاری بالا بوده اما با اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغالزایی، آمار بیکاری کاهش یافته و باید برای کاهش بیشتر این نرخ تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: انتخابات مهم‌ترین رویداد در پایان سال‌جاری است زیرا رأی مردم حق‌الناس است و تدابیر ویژه باید برای صندوق‌های رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شود تا هیچ‌گونه شبه‌ای در بین مردم و کاندیدها ایجاد نشود که البته این موضوع سبب نشاط انتخابات می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از