حالت تاریک
نماینده مردم سرپل‌ذهاب در مجلس:

طوفان الاقصی اقدامی غافلگیرانه برای رژیم صهیونیستی بود

طوفان الاقصی اقدامی غافلگیرانه برای رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم شهرستان‌های قصر شیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی یک اقدام غافلگیرانه برای رژیم صهیونیست محسوب می‌شود.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی توسط جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، جای تبریک و تحسین دارد؛ این عملیات ترکیبی از مولفه‌های سیاسی، نظامی، حفاظتی، استراتژیک و سایبری بود که تفاوت آن با تمام عملیات‌ها در مولفه استراتژیک بود به گونه‌ای که رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ما غافلگیر شدیم.

وی گفت: در دنیا سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شهرت دارد، با این حال حفاظت گفتار و همچنین کار اطلاعاتی و عملیاتی به نوعی برای رژیم صهیونیستی غافلگیرانه بود که از اعتقاد، اعتماد و روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و شهامت جریان مقاومت حکایت دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: همین مولفه‌ها و انگیزه سبب شد صدمه سنگینی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد شود و تلفات زیادی در حوزه زیرساخت نظامی، افزون بر اسیر گرفتن از رژیم صهیونیستی و زخمی کردن تعداد زیادی از این نیروها وارد شود.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی بسیار حائز اهمیت است و قطعا ادامه پیدا می‌کند، افزود: جایی که عملیات صورت گرفت از شش طرف در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد برهمین اساس ابتکار عمل جریان مقاومت منحصر به فرد در دنیا است.

نماینده مردم شهرستان‌های قصر شیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت معنوی و سیاسی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه ایران در این راستا باید تمام کشورهای حامی و طرفدار جبهه مقاومت را بسیج کند البته در این دو روز گذشته در محکومیت رژیم صهیونیستی اقدامات خوبی انجام شده است.

 وی افزود: تجلیل از جریان مقاومت در سرزمین اشغالی از موضوعات مهم این عملیات منحصر به فرد و بسیار بازدارنده بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از