حالت تاریک
فرماندار پاوه:

فلسطین قلب جهان اسلام است

فلسطین قلب جهان اسلام است

فرماندار پاوه گفت: فلسطین تنها متعلق به ساکنان آن نیست، بلکه مهد اولین قبله مسلمانان و قلب جهان اسلام است.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن دعوت از مردم انقلابی، شریف و غیور شهرستان پاوه برای حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: امروز نسل‌کشی مسلمانان در جریان است و در مقابل این وحشی‌گری‌ها بر همه ما واجب است که در روز قدس به نشانه اعتراض و اعلام انزجار از تجاوز و نسل‌کشی فلسطینیان و نیز حمایت از آرمان‌های آزادی‌خواهی آن‌ها به خیابان بیاییم و همه با هم در راهپیمایی روز قدس با شعار «طوفان الاحرار» حضوری حماسی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در یک اقدام تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نشانه حمایت و همبستگی با ملت فلسطین و دفاع از حریم قبله اول مسلمانان، به‌عنوان روز قدس اعلام فرمودند که اقدامی تاریخی و خاری در چشم استکبار شد. 

فرماندار پاوه، فلسطین را سرزمین پیامبران و ادیان الهی، مهد بندگی و عبودیت پروردگار توصیف کرد و قدس را تجلی بندگی بشر در پیشگاه پروردگار یکتایش خواند و ادامه داد: امروز این سرزمین توسط قشری متحجر و جنایتکار، اشغال و تحت ستم و ظلمی تاریخی و وحشیانه قرار گرفته است. 

وی افزود: ملتی مظلوم تحت ستم جانی‌ترین ظالمان تاریخ و به فجیع‌ترین شیوه‌های ممکن قتل عام می‌شوند که بیش از ۱۱۰ هزار شهید و زخمی بی‌دفاع گویای وحشی‌گری این سفاکان تاریخ است. 

حیدری با این توصیف که فلسطین تنها متعلق به ساکنان آن نیست، بلکه مهد اولین قبله مسلمانان و قلب جهان اسلام است به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه قدس پاره تن اسلام است، اشاره‌ای داشت و گفت: اکنون مسجد الاقصی زیر چکمه‌های هیتلران زمان و ستمکاران دوران است. 

فرماندار پاوه تصریح کرد: ملت مظلوم غزه در محاصره قرار دارد و اکنون جبهه استکبار در رأس آن آمریکای جنایتکار با حمایت از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در حال نسل‌کشی فلسطینیان مظلوم هستند. 

وی در پایان روز قدس را نمادی از ظلم‌ستیزی، اعلام انزجار عمومی و فریاد خشم امت اسلامی در مقابله با جنایت‌های صهیونیست‌های خبیث و جنایتکاران تاریخ دانست و گفت: روز قدس، روز همبستگی امت اسلامی با مظلوم‌ترین ملت تحت ستم بوده و پرچمدار این ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

انتهای خبر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از