حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

کشف۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

کشف۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

فرماندار سرپل‌ذهاب از کشف و ضبط ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در چند روز گذشته در این شهرستان مرزی خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی به چندین دستگاه خودروی سواری و باری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مأموران انتظامی شهرستان از بازرسی این خودروها موفق به کشف ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق سوخت به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در دستور کار پلیس است و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

بابلی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز به عنوان یکی از مطالبه‌های به حق مردم، همواره در دستور کار است و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برابر قانون برخورد می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب با قدردانی از مأموران امنیتی و اطلاعاتی، افزود: تمام تحرکات شبکه‌های قاچاق سوخت تحت رصد و اشراف اطلاعاتی کامل جامعه اطلاعاتی شهرستان است و ماموران امنیتی و اطلاعاتی ما اجازه نخواهند داد سوخت کشور به خارج از مرزها قاچاق شود چون باعث ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود.

وی بیان داشت: در برخورد با قاچاقچیان سوخت هیچ‌گونه مماشاتی وجود ندارد و به قاچاقچیان سوخت هشدار می‌دهیم از این کار دست برداشته و از ضربه زدن به اقتصاد کشور اجتناب کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از قاچاق سوخت در شهرستان سرپل‌ذهاب آن را به دستگاه‌های اطلاعاتی گزارش دهند تا برخورد قاطعانه صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از