حالت تاریک

مدعیان مظلومیت رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده‌اند

مدعیان مظلومیت رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده‌اند

مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر گفت: آنها که مردم مظلوم فلسطین و حامیان جبهه حق را ظالم و متجاوز به رژیم کودک‌کش و غاصب رژیم صهیونیستی معرفی کنند، از شرافت و انسانیت هیچ بویی نبرده‌اند.

خاطره حشمتیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: صحنه‌های دردناک و غمبار این روز‌های مردم مظلوم فلسطین دل هر انسانی را که حتی ذره‌ای وجدان و جوانمردی در وی زنده است، به درد می‌آورد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود: جامعه جهانی خاصه مسلمانان عدالت‌خواه و حق‌پرست به خوبی می‌دانند که پایان این داستان تلخ، چیزی به‌غیر از حلاوت و شیرینی به کام مظلومان و مستضعفان آزادی‌خواه نخواهد بود زیرا این وعده الهی است.

 

وی ضمن اشاره به وقاحت و پستی کسانی که دنبال تغییر ماجرا به نفع رژیم منحوس صهیونیستی هستند، ادامه داد: عده‌ای سیاه‌دل به اعانه ظالم گرویده‌اند و شرافت و انسانیت را که هیچ بویی از آن نبرده‌اند، زیر پا گذاشته که به خیال خام خود مردم مظلوم فلسطین و حامیان جبهه حق را ظالم و متجاوز به رژیم کودک‌کش و غاصب رژیم صهیونیستی معرفی کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقروکلیایی در ادامه تصریح کرد: دشمنان بدانند و آگاه باشند که خیانتی بالاتر از بستن چشم خود بر حقایق نیست و مکر و حیله آنها راه به جایی نخواهد برد و این یداللّه است.

 

وی خطاب به آنهایی که فلسطین را ضعیف شمرده، خاطر نشان کرد: حرکت مقدس جبهه مقاومت، سرتاسر پیروزی است چه آنها که ماندند و پرچم پر افتخار سرزمین مادری را بالا بردند و چه آنها که شهید شدند.

 

وی ضمن اشاره به آیه هفت سوره مبارکه محمد، خطاب به مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد:‌ ای اهل فلسطین شما راه خدا را در پیش گرفته و مظلوم واقع شده‌اید‌ ایمانتان به خداوند قوی باشد زیرا وعده خداوند حق است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به دولت‌های جهان و برخی از دول عربی، منطقه‌ای و اسلامی می‌گوییم گرچه سابقه سیاه و نابخشودنی در چشم برهم گذاشتن بر جنایات این رژیم منحوس و عادی‌سازی روابط با آن را دارید اما وقت آن رسیده است که با حمایت از این ملت مظلوم و قطع ارتباط و تحریم رژیم کودک‌کش صهیونیستی سهم خود را در ریشه‌کن کردن این غده سرطانی ادا کنید.



لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از