حالت تاریک
جانشین‌ فرمانده‌ سپاه‌ حضرت ‌نبی‌اکرم(ص):

استکبارستیزی توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است

استکبارستیزی توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان‌کرمانشاه گفت: در حوزه معنویت استکبارستیزی توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود قنبری پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای دنگی‌کاک‌عبدالله، اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال این بودند که با دین‌ستیزی دین مردم را از بین ببرند و برنامه‌های خاصی در این زمینه داشتند که نقش برآب شد و مردم این منطقه همیشه یار و همراه و مددکار رزمندگان بوده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان‌کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه معنویت اسرائیل‌ستیزی توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است.

قنبری با اشاره به اینکه حضور شما در این منطقه مرزی پیامی برای ضدانقلاب و دشمنان است که می‌گویند مردم با نظام و انقلاب نیستند، گفت: قبل از انقلاب چند کارخانه محدود که در کشور وجود داشت توسط مستشاران خارجی اداره می‌شد اما امروز به توانمندی‌های غیرقابل باوری رسیدیم.

وی تصریح کرد: در ساخت پهباد ما دومین کشور در سطح جهان هستیم، موشک‌های نقطه‌زن ما در جهان در رتبه اول قراردارد، در حوزه سدسازی در رتبه سوم جهان هستیم، ما قبل از انقلاب یک سد در همین استان‌کرمانشاه نداشتیم اما به برکت انقلاب و توانمندی جوانان امروز ۱۲ سد فعال و ۴ سد نیز د حال ساخت داریم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در حوزه برق قبل از انقلاب ۳۷ روستا در کشور برق داشت اما امروز ۲ هزار و ۲۳ روستا برق‌رسانی شده است، در حوزه آب آشامیدنی که یکی از نیازهای اولیه انسان‌هاست امروز نظام جمهوری اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته که تنش‌های آبی که در برخی از روستاها وجوددارد را برطرف کند.

وی افزود: در حوزه پتروشیمی قبل از انقلاب هیچ‌گونه امکاناتی در استان کرمانشاه وجود نداشت اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ۸ پتروشیمی بالادستی در استان فعال است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان‌کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در حوزه معنویت جهانی شده است اسرائیل‌ستیزی است که توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است.

وی تأکید کرد: مردم بصیر وف هیم با وجود تمام مشکلات گوش به فرمان رهبر انقلاب در همه عرصه‌ها حضوری حماسی دارند، دشمن ۴۵ سال است که علیه ما توطئه می‌کند و امروز نیز برای انتخابات ما توطئه کرده‌اند و برای‌عدم حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: دفاع امروز مردم از انقلاب همان رأی است که به صندوق‌ها خواهند انداخت.

در ادامه صدرالله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امام در ابتدای‌انقلاب فرمودند انقلاب ما انقلاب مردمی است، شکل‌گیری انقلاب توسط خود مردم فهیم بود و امروز بهترین وسیله برای حفظ حکومت رابطه عاطفی بین ملت و دولت است.

وی افزود: مردم همیشه برای خلق حماسه‌های عظیم پیشقدم‌تر از مسئولان بودند و یکی از اهداف شوم دشنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب، در جنگ ترکیبی و شناختی، یأس و ناکارآمدی کشور است.

بابلی بیان داشت: دوران رژیم ۲هزار و ۵۰۰ساله شاهنشاهی یک کشور دست نشانده بود ولی امام با یک ظهور تاریخی و معجزه قرن انقلابی را خلق کرد که برتر از دیگر انقلاب‌های دیگر در دنیا بود، چون مبنای انقلاب ما اسلام و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود.

وی بیان داشت: جوانان ما هوشیارتر از دیروز هستند و اجازه نخواهند داد، دشمن برای آنان دیکته بنویسد، در طول ۴۵ سال انقلاب، عزت و اقتداری که از خون شهدا به دست آورده به درستی به اثبات رسانده‌اند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امروز دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی خدمات جمهوری اسلامی ایران در اقصا نقاط کشور هستند، چون صلابت نیروهای‌مسلح، موشک‌های نقطه‌زن و هوشمند جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان محرز شده است.

وی گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین نماد مردم‌سالاری‌دینی انتخابات است، مردم ما فرامین ولی‌امر مسلمین جهان که فرمودند انتخابات لیلةالقدر جمهوری اسلامی است را به درستی تشخیص دادند.

انتهای خبر/

استکبارستیزی توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است
استکبارستیزی توسط انقلاب اسلامی جهانی شده است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از