حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

حماسه 9 دی مشروعیت نظام را به‌جهانیان نشان داد

حماسه 9 دی مشروعیت نظام را به‌جهانیان نشان داد

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: حماسه 9 دی تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش‌های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، مسعود دوستی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان هرسین، اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی است که در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش‌های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، افزود: این روز یکی از مناسبت‌های بزرگ و به یادماندنی و نماد تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب است که پیام آن به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دل‌داده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی‌دهند.

علیرضا حیدری؛ فرماندار پاوه نیز در این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه نماد عزت، غیرت، ولایت‌مداری و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که تحت عنوان روز میثاق مردم و امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی افزود: این روز و حماسه عظیمی که مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در سراسر این مملکت و شهرستان‌های مختلف آفریدند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور خودجوش و میلیونی خود در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، در دفتر پر افتخار جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.

حیدری با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در این رابطه، گفت: خبرگزاری‌های خارجی  نتوانستند حقایق را کتمان کنند و به تجمع بزرگ ملت ایران اسلامی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه مردم در هر زمانی که احساس خطر برای انقلابشان کردند، ایستادند و دفاع کردند، افزود: در حماسه نهم دی‌ماه مردم یک بار دیگر مشروعیت نظام را به تمام دنیا نشان دادند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و تا آخرین قطره خون از نظام حمایت خواهند کرد.

فرماندار پاوه تصریح داشت: مردم در این روز تاریخی و ماندگار، با غیرت انقلابی خود به تمام بدخواهان و دشمنان نشان دادند که حاضر نیستند نظامشان را که با تقدیم هزاران شهید به‌دست آمده است، تنها بگذارند.

وی با اشاره به واکاوی این حماسه، ادامه داد: جوانان باید بدانند که فتنه‌گران چه خواب‌هایی را برای نظام می‌دیدند و چه نقشه‌هایی را برای تحریک مردم می‌کشیدند.

فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: حوادث ۸۸ توسط دشمنان از قبل برنامه‌ریزی شده بود و ماهیت براندازانه و ساختارشکنانه داشت به طوری که از نوع شعارها و نوع مطالبات و اقدامات تخریبی و شعارها و توهینی که به مقدسات مذهبی شد ماهیت این فتنه‌گران مشخص شد که موضوع انتخابات در میان نیست و انتخابات بهانه‌ای بیش نبود.

حیدری در ادامه در رابطه با انتخابات پیش رو و جنایات رژیم صهیونیستی نیز به ایراد سخنانی پرداخت.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از