حالت تاریک
رئیس ستاد اربعین کشور:

مرز خسروی جزو بهترین مرزهای اربعین است

مرز خسروی جزو بهترین مرزهای اربعین است

رئیس ستاد اربعین کشور با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی و توسعه زیرساخت‌های مرز خسروی گفت: مرز خسروی جزو بهترین مرزهای اربعین است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سید مجید میراحمدی صبح امروز جمعه در ستاد اربعین استان کرمانشاه که در پایانه مرزی بین‌المللی خسروی با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: وزیر کشور با توجه به اهمیت موضوع اربعین نخستین سفر خود را برای بررسی شرایط مرز خسروی به استان کرمانشاه قرار دادند. 

رئیس ستاد اربعین کشور گفت: مرز خسروی با توجه به بروز مشکلات در عراق بسته بود و این مرز جزو مرزهای قدیمی برای تردد زائران عتبات عالیات است که طی سه سال گذشته پذیرای زوار بوده است. 

میراحمدی تصریح کرد: با تلاش مدیران کشوری و استانی زیرساخت‌های مرز خسروی طی سه سال گذشته به‌صورت منظم بهبود و ارتقا یافته است. 

وی ادامه داد: مرز خسروی با تلاش مسئولان به سومین مرز کشور برای تردد زائران اربعین حسینی تبدیل شده است که مشکلات آن با تلاش مستمر بر طرف شد. 

رئیس ستاد اربعین کشور خاطرنشان کرد: استان دیالی با مشکلات امنیتی مواجه بود که با کمک‌های جمهوری اسلامی ایران و حشدالشعبی امنیت کامل برقرار شد که زوار سال نخست طی بازه زمانی مشخص تردد داشتند اما طی دو سال اخیر به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ساعته فعال است. 

میراحمدی عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی صورت گرفته پس از ایام اربعین مرز خسروی محل تردد کاروان‌های عتبات عالیات است و نیازمند پیگیری‌های وزیر کشور است. 

وی اضافه کرد: مرز خسروی جزو بهترین مرزهای ۶گانه کشور برای اربعین است که دستگاه‌های مختلف پروژه‌های مهمی را اجرا کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از