حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

مسأله قدس حادثه‌ای برای موحدان جهان است

مسأله قدس حادثه‌ای برای موحدان جهان است

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: مسأله قدس یک مسأله شخصی یا مسأله‌ای مخصوص یک کشور نیست، بلکه حادثه‌ای برای موحدان جهان و مؤمنان اعصار گذشته، حال و آینده و از زمان پی‌ریزی مسجدالاقصی است.

مسعود دوستی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: موضوع فلسطین موضوع جدیدی نیست و بیش از هفت دهه مردم این سرزمین از جانب رژیم صهیونیستی دچار ظلم و ستم می‌شوند و کشورهای مدعی حقوق بشر در جهان سکوت پیشه کرده‌اند. 

وی افزود: این روزها ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین به اوج خود رسیده و مصائب فلسطین به عنوان پاره تن اسلام، بار دیگر در صدر اخبار جهانی قرار گرفته است. 

دوستی با اشاره به بیاناتی از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: مسأله قدس یک مسأله شخصی یا مسأله‌ای مخصوص یک کشور نیست، بلکه حادثه‌ای برای موحدان جهان و مؤمنان اعصار گذشته، حال و آینده و از زمان پی‌ریزی مسجدالاقصی است. 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ادامه داد: سرزمین فلسطین، سرزمین مقدس مسجدالاقصی و محل معراج پیامبر اسلام(ص) است. 

دوستی تصریح کرد: در زمان فعلی که همه ملت‌های جهان از کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین تظاهرات می‌کنند و هیچ تجمعی در هیچ کجای جهان در حمایت از رژیم صهیونیستی برگزار نشده، خود گویای ظلم و ستمی است که رژیم منحوس صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین وارد می‌کند. 

وی عنوان کرد: جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را نمی‌پذیرد و ضرورت دارد تا همه مسلمانان جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند. 

دوستی گفت: در روز قدس بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمانان، با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از آحاد مختلف مردم، به خصوص از مردم شهرستان پاوه دعوت می‌کنیم که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در راستای حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از