حالت تاریک
امام جمعه سنقروکلیایی:

مشارکت حداکثری مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

مشارکت حداکثری مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اصلی‌ترین مؤلفه خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: انسان مؤمن با رعایت تقوای الهی به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید.

امام جمعه سنقروکلیایی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمدباقر(ع)، گفت: از میان القاب حضرت، باقرالعلوم (شکافنده علوم) از همه مشهورتر است که گنج‌های پنهان معارف و دانش‌ها را آشکار ساخته، حقایق احکام و حکمت‌ها و لطایف دانش‌ها را بیان کرده و در علم، زهد، عظمت و فضیلت سرآمد همه بزرگان  بنی‌هاشم بودند.

وی ضمن اشاره به سوم ماه رجب مصادف با شهادت امام دهم شیعیان امام هادی(ع)، تصریح کرد: لقب هادی، به معنای «هدایت کننده» شأن و صفتی الهی است، ایشان به «هادی» ملقب شده‌اند و شخصیت وجودی آن حضرت بسیاری از حقایق را روشن می‌سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه ۲۶ دی  سالروز فرار شاه معدوم است، افزود: این آوارگی و فلاکت فرجام طاغوتی بود که ظلم و ستم پیشه کرده بود و در پایان کشورهایی که نوکری آن‌ها را کرده بود هم تحویلش نگرفتند و درس عبرتی برای همگان شد.

خطیب نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: ۲۶ دی روز تاریخی برای ملت ایران بود، ملت ایران توانست طاغوت پرنخوت زمانه را که ۳۷ سال غاصبانه و به زور بر مال و منابع آن‌ها حکومت سراسر ظلم کرده بود مجبور به فرار کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر یمن، عنوان کرد: نظام استکبار، همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی را به تاراج گذاشته است، آن‌ها می‌خواهند ملتی را به زانو درآورند ولی با مقاومت شگفت‌انگیز مردم غزه در بُن‌بستی عمیق و شکستی قطعی قرار دارند.

وی تأکید کرد: امروز یمن واقعیت به اقتدار رسیده جهان اسلام است و دستان قدرتمند محور مقاومت درهم تنیده است و صف یکپارچه‌ای برای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دنیای استکبار شکل گرفته است

امام جمعه سنقروکلیایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم به‌عنوان اصلی‌ترین راهبرد انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری حضور مردم، اصلی‌ترین مؤلفه خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از