حالت تاریک
استاندار کرمانشاه خبر داد:

مشارکت ۳۲ هزار نفر برای اجرای انتخابات کرمانشاه

مشارکت ۳۲ هزار نفر برای اجرای انتخابات کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه در فرآیند اجرای انتخابات مشارکت دارند و از هیأت اجرایی، نظارت، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، حمل و نقل کمال تشکر را داریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات عید بزرگ ملی برای ملت ایران اسلامی است و تلاش و برنامه‌ریزی بسیاری برای اجرای گام به گام انتخابات صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه گفت: از صبح امروز شعب اخذ رأی در استان کرمانشاه آماده اخذ رأی از مردم هستند تا بتوانیم شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

صحرایی عنوان کرد: ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه در فرآیند اجرای انتخابات مشارکت دارند و از هیأت اجرایی، نظارت، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، حمل و نقل کمال تشکر را داریم.

وی ادامه داد: روز یازدهم اسفندماه متعلق به مردم ایران است و همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند میزان رأی ملت است.

استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب نیز صبح امروز در نخستین ساعات رأی‌گیری پای صندوق رای حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند و آن را مصداق کار خیر دانستند.

صحرایی خاطرنشان کرد: از تمام مردم استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم تا پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و همان‌گونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ساز شدند در این رویداد ملی نیز به صورت خانوادگی شرکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از