حالت تاریک
Image
Logo
دوشنبه, 16 مهر 1403
مهار وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها با عملیات موشکی سپاه
امام جمعه هرسین مطرح کرد:

مهار وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها با عملیات موشکی سپاه

امام جمعه هرسین گفت: عملیات موشکی سپاه برای مهار و توقف وحشی‌گری‌های دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی صورت گرفت و جولان موشک‌های ایران در سرزمین‌های اشغالی، جنگ روانی دشمن بعد از ترور رهبران و فرماندهان مقاومت را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: شهادت مجاهد نستوه، سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله، داغ سنگینی بر دل همه حامیان مقاومت و آزادگان جهان است و رژیم صهیونیستی بعد از این جنایت، بسیار خوشحال بود و به زعم باطل خود تصور می‌کرد که توانسته قدرت استکباری خود را به جهانیان نشان دهد. 

وی افزود: بر اساس همین غرور واهی، نخست‌وزیر خبیث رژیم اشغالگر در سخنانی گستاخانه گفت که به‌دنبال بازسازی کل خاورمیانه طبق نقشه اسرائیل است. 

امام جمعه هرسین افزود: در واقع نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که آغاز سیطره صهیونیست‌ها بر منطقه فرا رسیده و می‌تواند به راحتی به جاه‌طلبی‌های خود در تسلط بر منطقه ادامه دهد اما عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی شوک بزرگی بر دنیای استکبار وارد کرد. 

وی با اشاره به اهمیت بالای این عملیات در منطقه و بین‌الملل خاطرنشان کرد: این عملیات برای مهار و توقف وحشی‌گری‌های دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی صورت گرفت و جولان موشک‌های ایران در سرزمین‌های اشغالی، جنگ روانی دشمن بعد از ترور رهبران و فرماندهان مقاومت را خنثی کرد. 

رضایی گفت: جمهوری اسلامی بار دیگر خود و جبهه مقاومت را به عنوان کنشگران اصلی و اثرگذار منطقه ثابت کرد تا جایی که حتی قدرت‌های استکباری آمریکا و غرب هم نمی‌توانند بر توانمندی و توازن قدرت ما در منطقه اثرگذار باشند. 

امام جمعه شهرستان هرسین افزود: در پی این عملیات نقشه کابینه خبیث رژیم صهیونیستی در راستای درگیر کردن آمریکایی‌ها در جنگ مستقیم با ایران با شکست مواجه شد، چرا که حمله موشکی ایران به عمق سرزمین‌های اشغالی به دنیا ثابت کرد صبر راهبردی ایران برای تمامی جبهه‌های محور مقاومت به‌ویژه خود ایران تبدیل به خشم راهبردی شده است و این معادله‌ای که ایران ترسیم کرد توسط دولت آمریکا پذیرفته شد و به سرعت پیام‌هایی ارسال می‌کرد که واشنگتن به دنبال جنگ نیست. 

وی تصریح کرد: وعده صادق ۲ یک بار دیگر ثابت کرد که فلسطین اشغالی هرگز جای امنی برای صهیونیست‌ها نیست و وعده‌های موهوم بنیان‌گذاران رژیم جعلی مبنی بر اینکه فلسطین، سرزمین موعود یهودیان بوده و آن‌ها باید حکومت خود را در این سرزمین و دیگر مناطق تثبیت کنند، تبدیل به تصوری واهی شده که دیگر حتی خود مقامات جنایتکار صهیونیستی هم نمی‌توانند آن را باور کنند. 

رضایی گفت: در واقع صهیونیست‌ها متوجه شدند آرامشی برای آن‌ها در منطقه وجود ندارد و هر یهودی که در فلسطین اشغالی ساکن می‌شود باید بداند مدام در خطر و تهدید دائمی زندگی می‌کند و تنها کاری که ارتش صهیونیستی می‌تواند انجام دهد این است که به جنایت علیه غیرنظامیان برای موجودیت موقت و ساختگی خود ادامه دهد اما این مبارزه تا نابودی اشغالگران هرگز متوقف نخواهد شد. 

امام جمعه شهرستان هرسین افزود: یکی از نکات مهم در عملیات وعده صادق ۲، همچون علمیات طوفان الاقصی این است که بار دیگر شکست اطلاعاتی و امنیتی بزرگی برای رژیم صهیونیستی رقم خورد به گونه‌ای که عبور موشک‌های ایران از چندین لایه پدافندی متشکل از پدافندهای صهیونیستی و حامیان آن عملاً پیشرفته‌ترین و پرهزینه‌ترین سامانه دفاعی دنیا را از کارکرد ساقط کرد. 

وی خاطرنشان کرد:   هدف قرار دادن پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی به‌ویژه پایگاه نواتیم در قلب نقب که به واسطه سامانه‌های پیشرفته و پیچیده در آن منطقه، به ادعای برخی کارشناسان امن‌ترین نقطه دنیا محسوب می‌شود تبدیل به ناامن‌ترین نقطه دنیا شد و نیز مراکز طراحی و عملیات جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و عملیات‌های تروریستی علیه فرماندهان مقاومت به خوبی مورد اصابت قرار گرفت. 

رضایی گفت: نکته دیگر اینکه این عملیات در شب سال نو عبری انجام شد که در کنار اقتدار نظامی حاوی پیام روانی نیز بود چرا که هم موجب افزایش اعتماد به نفس مردم ایران و محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان شد و هم روحیه رزمندگان مقاومت، به‌ویژه رزمندگان حزب‌الله را ارتقا داده و شهادت سید مقاومت را تا حدی التیام بخشید. 

امام جمعه شهرستان هرسین افزود: پاسخ  جمهوری اسلامی ایران به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی محاسبات متوهمانه رژیم را برهم زد و نقشه‌های صهیونیست‌ها مبنی بر پیروزی گام به گام را بی‌اثر کرد، جمهوری اسلامی در این عملیات اراده کرده بود که نقش دیگر جبهه‌های مقاومت کم‌رنگ باشد و در داخل خاک کشور عملیات صورت گیرد تا پیام اقتدار کشور رساتر به دنیا مخابره شود و نیز گنبد آهنین و سامانه دفاعی او و هیمنه امنیتی و نظامی رژیم جعلی و حامیان او را در دنیا به سخره گرفت و یک بار دیگر نشان داد که جمهوری اسلامی به خوبی می‌تواند هرگونه تهدید و گستاخی دشمن را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه مقتدرانه پاسخ پشیمان‌کننده دهد. 

وی تصریح کرد: ذکر یک نکته ضروری است که از نقش مستقیم آمریکا با ارائه کمک‌های وسیع مالی و نظامی و دیپلماتیک به رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ادامه جنایات او نباید غفلت کرد چرا که اگر حمایت‌های همه‌جانبه او نبود این رژیم پوسیده قادر به ادامه حیات نحس خود نیست لذا تمامی این جنایات با حمایت و چراغ سبز شیطان بزرگ صورت گرفته است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از