حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

مهم‌ترین شاخصه استقلال سیاسی برگزاری انتخابات است

مهم‌ترین شاخصه استقلال سیاسی برگزاری انتخابات است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است که برگزاری انتخابات از مهم‌ترین شاخصه‌های آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته استقلال سیاسی است که برگزاری انتخابات مختلف از مهمترین شاخصه‌های آن است. 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه انتخابات ریاست جمهوری در کشور، افزود: گستردگی کار برگزاری انتخابات و اینکه امروز کشور در حوزه اجرایی نیازمند کار و تلاش جهادی است اهمیت انتخابات ریاست جمهوری را بیشتر هم کرده است. 

ساداتی تصریح کرد: انتخابات امسال با یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت رقم خورده است دولت سیزدهم در طول سه سال خدمت خود کارهای خوبی انجام داد و با توجه به اینکه نگاه شهید جمهور در خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور بود بسیاری از پروژه‌های اقتصادی با قدرت به پیش رفت و کارهای خوبی از این دولت به یادگار مانده است. 

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: نگاه سران و سیاستمداران کشورهای دنیا امروز با توجه به وضعیت سیاسی، جغرافیایی، امنیتی و… منطقه غرب آسیا به ایران اسلامی است. 

وی افزود: غرب که خود را داعیه‌دار مدیریت جهاد می‌داند امروز خود در مشکلات مختلف اجتماعی است محور مقاومت در منطقه با حمایت جمهوری اسلامی در حال پیشرفت اهداف خود است نگاه دنیا به این انتخابات به‌عنوان قدرت نوظهور جهان است. 

ساداتی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام انتخابات حداکثری اقتدار و تشکیل هویت و نگاه جدید با توجه به مولفه‌های قدرت در دنیا خواهد بود وقتی سیاستمداران و متفکران ببینند که یک انقلابی که با یک گفتمان جدید وارد شده بعد از ۴۵ سال با برون‌رفت از مشکلات، با پیروی از منطق قرآن و دفاع از محور مقاومت مردم را نیز همراه خود دارد جور دیگری به ما نگاه خواهند کرد. 

وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات، اذعان داشت: بزرگترین پشتیبان مسئولان ما برای ادامه کار، مشارکت حداکثری در انتخابات است اگر ما می‌خواهیم ایران اسلامی مقتدر و دست برتر در تقابل با غرب و در مذاکرات داشته باشد باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم. 

وی در پایان افزود: مهمترین موضوع در انتخابات پس از حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی، انتخاب افراد اصلح است ما باید کسی را انتخاب کنیم که مانند شهید جمهور گفتمان خدمت به مردم و پیروی از خط ولایت را دنبال کند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از