حالت تاریک
عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه مطرح کرد:

موازنه تهدید تنها استراتژی مقابله با صهیونیست‌ها

موازنه تهدید تنها استراتژی مقابله با صهیونیست‌ها

عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: طبیعتاً در قبال رژیم صهیونیستی به غیر از موازنه تهدید، نمی‌توان از قواعدمندی دیگری در مناسبات بین‌المللی و بین بازیگری تبعیت کرد.

شهرام فتاحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اقدامی که از سوی رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر صورت گرفت، پاسخ مناسب و مجاب‌کننده در واقع به یک ضرورت تبدیل شده بود. 

عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد: اتفاقی که دیشب رخ داد، در واقع یک قدرت‌نمایی تمام عیار است به این معنا که خود تحلیل‌گران آمریکایی نیز اذعان کردند این حمله بزرگ‌ترین حمله پهپادی تاریخ بوده است. 

فتاحی خاطرنشان کرد: سامانه‌های پرتابی ما تقریباً از اکثر استان‌ها و بسیاری از شهرهای کشور صورت گرفت و خاص یک نقطه نبود؛ در واقع این پیغام را به دشمن می‌دهد که قابلیت کمی و کیفی ما قابل رصدکردن و انهدام نیست. 

این استاد دانشگاه با اشاره به تهدیدات دشمن تصریح کرد: نکته دیگری که در اتفاق مبارک دیشب نباید فراموش شود به نوعی می‌توان گفت بعد از رجزخوانی‌های ناپذیرفتنی که از جانب نتانیاهو و امثال او صورت گرفت، معلوم شد که در عرصه میدانی منطقه خاورمیانه در صورت لزوم چه بازیگری می‌تواند قواعد بازی را تعیین کند. 

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: باید به خاطر داشته باشیم که رژیم غاصب صهیونیستی از بدو پیدایش تا این لحظه تنها زبان زور را فهمیده است و تمام قواعد بین‌المللی، نهادها و سازمان‌های بین‌المللی عملاً یک نگاه ابزار انگارانه‌ای در راستای منافع این رژیم غاصب و جنایتکار با حمایت بازیگران بزرگ سیاسی بوده است. 

فتاحی در پایان با اشاره به رفتار سیاسی رژیم صهیونیستی افزود: طبیعتاً در قبال رژیم صهیونیستی به غیر از موازنه تهدید، نمی‌توان از قواعدمندی دیگری در مناسبات بین‌المللی و بین بازیگری تبعیت کرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از