حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
نمازجمعه روز گذشته نمایش مقاومت در ایران بود
تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

نمازجمعه روز گذشته نمایش مقاومت در ایران بود

تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: مردم با حضور در این نماز جمعه یک نمایش بزرگ از مقاومت را در مرکز ایران اسلامی که مرکز مقاومت جهان است به نمایش گذاشتند.

نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نماز جمعه ۱۳ مهر سال ۱۴۰۳ یکی از نماز جمعه‌های استثنایی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است این نماز جمعه در یک موقعیت خاص و به امامت حضرت امام خامنه‌ای پس از پنج سال اقامه شد. 

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: رژیم صهیونیستی پیش از به شهادت رساندن سید حسن نصرالله گمان می‌کرد با ایجاد رعب و وحشت می‌تواند جبهه مقاومت و رهبری آن یعنی ایران اسلامی را وادار به عقب‌نشینی کند.

وی گفت: ابتکار اقامه نماز جمعه از جانب مقام معظم رهبری از یک سو تهدید به وجود آمده را خنثی کرد و نشان داد که مقام معظم رهبری و ملت مسلمان ایران مقاوم‌تر و شجاع‌تر از آن هستند که رژیم صهیونیستی تصور می‌کند و از سوی دیگر موشک‌باران مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شور، نشاط و امیدی تازه در جبهه مقاومت و ملت ایران ایجاد کرد.

شفیعی تصریح کرد: در این نماز جمعه علاوه بر حضور مقام معظم رهبری به عنوان امام جماعت، مسئولان بلندپایه و آحاد مردم ایران نیز حضور داشتند؛ انبوه جمعیت در این نماز پیام معناداری را برای رژیم صهیونیستی مخابره می‌کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری مانند همیشه با بیانات ارزشمند و تحلیل‌های عمیق و راهبردی خود نشان داد که در وسط میدان است ایشان با شناخت دقیق مسائل توانست یک تحلیل درست از وضعیت کنونی جهان اسلام، جبهه مقاومت و رژیم اشغال‌گر قدس ارائه دهد.

شفیعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مجدداً در خطبه‌های این نماز تأکید کردند که زوال و نابودی از آن رژیم غاصب صهیونیستی است و جنایات وحشیانه و گرگ‌صفتانه این رژیم در غزه و لبنان نشان‌دهنده نزدیکی فروپاشی و زوال این رژیم است و به همین دلیل است که دست به چنین فجایع و جنایات بی‌سابقه‌ای می‌زند. 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همچنین در این نماز از القاب و الفاظی برای توصیف ویژگی‌های سید مقاومت سید حسن نصرالله استفاده کردند که در نوع خود کم‌نظیر بود و نمونه این‌گونه تعبیرها را می‌توان در وصف شهید سلیمانی دید، بیان این توصیفات از زبان مقام معظم رهبری نشان‌گر نقش بسیار مهم سید حسن نصرالله در مبارزه علیه رژیم اشغال‌گر بود. 

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: سید حسن نصرالله توانست شخصیتی بین‌المللی را از خود ارائه دهد و محبوبیتی ویژه را در میان جهان اسلام، جبهه مقاومت و همه آزادگان جهان کسب کند مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که با شهادت سردارانی همچون سید حسن نصرالله و کادر مرکزی حزب‌الله نباید گمان کرد که حزب‌الله به پایان رسیده است بلکه این شهادت‌ها آغازی برای حزب‌الله و یک مبارزه عمیق و راهبردی تا محو رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بدون تردید براساس منویات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری همه ملت‌های مسلمان و حتی همه مردم جهان که روحیه آن‌ها با انسانیت شکل گرفته است وظیفه دارند تا از مردم غزه و لبنان حمایت کنند. 

شفیعی افزود: یکی از وظایفی که مقام معظم رهبری بر دوش ما نهاده این است که به هر شکلی که می‌توانیم نباید بگذاریم که برادران ما در لبنان و فلسطین احساس تنهایی کنند، حمایت و پشتیبانی مردم در سراسر منطقه و جهان قطعاً هم می‌تواند در تقویت روحیه مردم مؤثر باشد و هم می‌تواند باعث پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی شود.

وی ادامه داد: این نماز جمعه از لحاظ حضور مردم و تراکم بسیار زیاد جمعیت جزو نماز جمعه‌های دیدنی تاریخ انقلاب بود و این درحالی است که رژیم صهیونیستی از قبل ایران اسلامی را تهدید کرده بود. 

شفیعی گفت: مردم با حضور در این نماز جمعه یک نمایش بزرگ از مقاومت را در مرکز ایران اسلامی که مرکز مقاومت جهان است به نمایش گذاشتند انشاالله در آینده ما قطعاً شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن رو به زوال صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از