حالت تاریک
رئیس‌ آموزش‌ و پرورش سرپل‌ذهاب:

نسل‌های جوان ادامه‌دهنده آرمان‌های‌ امام هستند

نسل‌های جوان ادامه‌دهنده آرمان‌های‌ امام هستند

رئیس‌ آموزش‌ و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: نسل‌های جوان ادامه‌دهنده راه شهدا و آرمان‌های‌ امام و انقلاب هستند و استمرار اقتدار و سرافرازی کشور در آینده به دست نسل‌های سوم و چهارم است .

غلامرضا بلنداقبال در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در سومین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب اسلامی با عنوان «دیروزما، امروزما، فردای‌ما» توسط اتحادیه انجمن دانش‌آموزی در محل کانون شهید باهنر شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب هدف از گشایش این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای انقلاب و آشنایی با آن و تحقق گام دوم انقلاب که جوانان مؤمن و توانا در گردآوری آن نقش مهم و تاثیرگذار دارند و همچنین انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان رشادت‌های شهدای اسلام به نسل‌های امروزی و جوان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: نسل‌های جوان ادامه‌دهنده راه شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب هستند و استمرار اقتدار و سرافرازی کشور در آینده به دست نسل‌های سوم و چهارم است بر همین اساس با برگزاری این نمایشگاه‌ها زمینه ترقی، بصیرت افزایی، پیشرفت، آگاهی و دانش‌اندوزی برای این جوانان حاصل می‌شود.

بلنداقبال بیان داشت: باید برای حفظ و انتقال ارزش‌های نظام و انقلاب تلاش مضاعف کنیم و جهاد تبیین را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهیم.

وی در پایان گفت: دستاوردهای اسلام ثمره مهمی از مجاهدت‌های امام راحل و شهدا است که امروزه در قالب عکس و مطبوعات و آثار فرهیخته دانش‌آموزان بیان و روشنگری می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از