حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دالاهو:

نوار غزه بزرگترین زندان روباز جهـان است

نوار غزه بزرگترین زندان روباز جهـان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دالاهو گفت: نوار غزه بزرگترین زندان روباز جهـان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد چگنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: یکی از اعمالی که همواره با اخلاق و وجدان بشریت در تضاد و تعارض بوده و موجبات دغدغه‌خاطر بسیاری از حقوقدانان و آزادی‌خواهان را در سرتاسر جهان فراهم کرده، مساله شکنجه بوده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دالاهو خاطرنشان کرد: شکنجه در ابتدا نه‌تنها امر مذمومی به حساب می‌آمد، بلکه یکی از روش‌های رایج و متداول براي اعتراف‌گیـري محسوب می‌شد.

وي تصريح کرد: اسرای فلسطینی از نخستین لحظات بازداشت تا دیگر مراحل تحقیق و حتی در زنـدان‌هـای رژیـم صهیونیسیتی تحت وحشیانه‌ترین شیوه‌های شکنجه ممنوعه قرار می‌گیرند، عـلاوه بـر ایـن بسـیاری ازآنها ازملاقـات با خانواده‌هاي خودم حروم هستند و به پرداخت جریمه‌های مالی سنگین محکوم می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین چگنی با توجه به مشارکت زنان فلسطینی در فعالیت‌های انقلابی تصریح کرد: مشارکت زنان به‌خصوص در تظاهرات به‌صورت محدود و مستقل صورت می‌پذیرفت که همین امر براي آنها این موقعیت را ایجاد می‌کرد که در فعالیت‌‌های انقلابی و ناسیونالسیتی به‌صورت گسترده مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: در واقع رژیم صهیونیستی حقوق اساسی شهروندان عرب خود را نقض مـی‌کنـد و حتی فعـالان یهـودي با رفتارهـاي خشـن و ناگواری مواجه هستند که این گونه اقدامات در رژیم صهیونیستی بازتابی از سیاست‌های رسمی این رژیم است.

وی با بیان اینکه وضعیت فلسطینیان در مناطق اشغالی به مراتب بدتر است، افزود: نوار غزه بزرگترین زندان روباز جهـان است زیرا فلسطینیان ازسال ۱۹۴۸ میلادي تاکنون  هر نوع توهین، تحقیر و جنایت علیه بشریت را متحمل شدند در واقع آنها روزانه با سوءاستفاده و بدرفتاري‌های زیادی مواجه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین چگنی گفت: رژیم صهیونیستی طی چندین دهه اخیر براي تثبیت موقعیت خود در منطقه و گسترش مرزهاي خود، به انـواع و اقسام اعمالی که در مغایرت با حقوق بین‌الملل و حقوق بشري است، دست زده که از جمله آن جنایت علیه بشریت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دالاهو اذعان کرد: صرف نظر از شکنجه مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها آنچه موجب نگرانی دراین باره اسـت سوءاسـتفاده رژیـم صهیونیستی از کودکان فلسطینی و تجاوز به آنها است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از