حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

نگذاریم فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شود

نگذاریم فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نگذاریم که فلسطین توسط دشمنان از دستور کار جهان اسلام خارج شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه، اظهار داشت: کشور ایران در جهان حائز رتبه دهم و در منطقه رتبه اول را دارا است اما این موضوع زمانی مطلوب است که به مرحله عمل برسد و در اقتصاد و معیشت مردم نمود داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه بسیج در اعتلای دولت‌ها، افزود: به فرموده رهبر انقلاب، امام خمینی (ره) ملهم به تشکیل بسیج شد به این معنا که تشکیل بسیج امر خداوند بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مباحث امنیتی و دفاعی بسیج را در دوران دفاع مقدس شناختیم اما برکات آن پس از جنگ تحمیلی به کشور سرازیر شد.

سردار ریحانی با اشاره به انجام کارهای اعتقادی در بسیج، گفت: بسیج به معنای شجره طیبه‌ای است که کشور را حفظ کرد که به اعتقاد مردم برای آبادانی کشور بسیار کوشیده است.

وی افزود: امام راحل شجره طیبه بسیج را بنا نهاد که اکنون به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

سردار ریحانی درباره طرح‌های ارائه شده در اجلاس مجمع بسیجیان، اذعان کرد: نگاه غرب گرایانه دولت‌های گذشته سبب شد که بخش پرورشی از آموزش و پرورش منفک شود درحالی که شاید این معاونت به طور کامل خواسته‌های نظام را اجرا نمی‌کرد اما در مسیر درستی قرار داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر پایبندی دولت قبل به سند ۲۰۳۰، گفت: تعلیم و تربیت یکی از مولفه‌هایی است که باید به آن توجه کنیم.

سردار ریحانی بر ضرورت توجه ویژه به مناطق حاشیه‌نشین تاکید و تصریح کرد: این مناطق کانون ارتکاب جرائم هستند زیرا اهالی آن خود را از حاکمیت جدا می‌بینند.

وی عنوان کرد: سال گذشته جنگ رسانه‌ای دشمنان، نظام جمهوری اسلامی ایران را غافلگیر کرد اما امسال اگرچه دشمن همه توان خود را به‌کار گرفت اما موفق نشد بلکه با بینش و بصیرت مردم شکست خورد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه عمل می‌کند و راهبرد دارد پس ما باید آن‌ها را در همه عرصه‌ها زمین‌گیر کنیم البته نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۰و چندساله در برابر همه سناریوهای دشمنان این‌گونه عمل کرد.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه نقطه پایانی جنگ در غزه است، گفت: این سرزمین قطعه‌ای کوچک به مساحت ۴۶۰کیلومتر از دنیا است اما شعاعی جهانی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌واره شکست‌ناپذیری  رژیم صهیونیستی با انجام عملیات طوفان الاقصی درهم شکسته شد، افزود: به‌فرموده رهبر انقلاب این شکست غیرقابل ترمیم است.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) قدرت‌های بزرگ در زمان فروپاشی خطرناک می‌شوند و از آنجا که جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند مانند سوریه و لبنان به جبهه مقاومت کمک کند باید با اعتقاد در صحنه بماند و این فضا را بازگو کند.

وی افزود: امروز دشمن مترصد این است که از  طریق این فضا مردم را بشناسد البته ۴۴سال است که درگیر جنگ با دشمنان هستیم و در همه عرصه‌ها یا آن‌ها را شکست دادیم یا زمین‌گیر کردیم.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه امروز مسئولیت ما این است که در صحنه باشیم، خاطرنشان کرد: نگذاریم که فلسطین توسط دشمنان از دستور کار جهان اسلام خارج شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به‌فرموده رهبر انقلاب فلسطین باید در دستور کار جهان اسلام قرار گیرد زیرا پس از آن برای همه جهان اسلام طمع می‌کنند.

سردار ریحانی با تاکید بر شکست رژیم صهیونیستی با وجود حمایت آمریکا و دیگر کشورهای دنیا، گفت: در عملیات طوفان الاقصی‌ عدم کارایی اطلاعاتی این رژیم اثبات شد همچنین ارتش صهیونیستی هم زمین‌گیر شد.

وی خطاب به مردم، افزود: انتخابات پیش رو را جدی بگیرید زیرا دشمنان به حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی توجه می‌کنند اکنون اگرچه مردم از مشکلات اقتصادی و بیکاری گلایه دارند اما باید برای حضور مردم در انتخابات بکوشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خواستار روشن‌گری و بصیرت‌افزایی برای ضرورت حضور در انتخابات شد و اذعان کرد: هر برگ رای که در صندوق انداخته می‌شود تیری به سمت دشمن است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از