حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

جامعه ورزش سرپل‌ذهاب حضور پررنگی در انتخابات دارد

جامعه ورزش سرپل‌ذهاب حضور پررنگی در انتخابات دارد

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: جامعه ورزشی شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور پررنگ در انتخابات به دسیسه‌های دشمنان پشت‌پا زده و آنان را روسیاه می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدرالله بابلی صبح امروز سه‌شنبه در نشست با جامعه ورزشی فرماندار سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: ورزشکاران به واسطه نقش تأثیرگذار خود در جامعه، باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ و انتخاب اصلح تلاش کرده و الگو باشند.

فرماندار سرپل‌ذهاب با تأکید بر اینکه اسفندماه امسال باید انتخابات خود را به رخ جهانیان بکشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در کمین هستند برای ضربه‌زدن بر روحیه پهلوانی جوانان که البته با آگاهی و بصیرت و آینده‌نگری نسل جوان کشور ما، دشمنان سخت شکست خواهند خورد.

وی تصریح کرد: قهرمانان ورزشی و ورزشکاران شهرستان سرپل‌ذهاب مقبولیت ویژه و خاصی بین آحاد مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان دارند و مشارکت مردم در انتخابات نقش به‌سزا دارند.

بابلی بیان داشت: به حول‌قوه‌ی‌الهی جامعه ورزشی شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور پررنگ در انتخابات به دسیسه‌های دشمنان پشت‌پا زده و آنان را روسیاه می‌کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب تأکید کرد: اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب وظیفه دارد هدایت و نظارت را در کار خود لحاظ کند و از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش بهره ببرد، اداره ورزش و جوانان برای استقبال از مقام‌آوران ورزشی به گونه‌ایی برنامه‌ریزی کنند که مسئولان حضور پررنگ داشته باشند.

بابلی ضمن یادآوری بر اینکه متأسفانه در جریان زلزله ۲۱ آبان‌ماه ۹۶ از فرصت‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها استفاده نشد، گفت: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در مباحث اجتماعی همیشه پیش رو بوده و هستند و در انتخابات اسفندماه امسال هم وظیفه شرعی و ملی خود را به لطف خداوند انجام داده و به‌صورت گسترده پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند آمد.

وی تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی نماد اقتدار ملی جمهوری اسلامی و خنثی کننده نیرنگ شوم دشمنان نظام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از