حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

افول استکبار در ایران سرمشقی برای جهان است

افول استکبار در ایران سرمشقی برای جهان است

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: ملت ما با اتکا به قدرت خود، جهاد معنوی و بصیرت و مقاومت توانستند بر استکبار جهانی پیروز شوند و امروز افول استکبار در ایران سرمشقی برای آزادیخواهان جهان شد.

مسعود دوستی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، با اشاره به شکست استکبار در مقابل ملت همیشه در صحنه ایران گفت: ملت ما با اتکا به اسلام ناب محمدی، تبعیت از ولایت و رهبری، اتکا به قدرت خود، جهاد معنوی و بصیرت و مقاومت توانستند بر استکبار جهانی پیروز شوند و امروز افول استکبار در ایران سرمشقی برای آزادیخواهان جهان شد.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: امروز ما شاهدیم که آمریکا با پشتیبانی انگلیس و اروپا بود که غده سرطانی صهیونیست را در منطقه قرار داد و با اشغال فلسطین شدیدترین ظلم‌ها را در منطقه انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: استکبار و دشمنان همیشه برای رسیدن به اهداف شوم خود بدنبال ایجاد ناآرامی در کشور ما بوده‌اند که هر بار با بصیرت و هوشیاری مردم ما نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده است.

دوستی بیان داشت: پس از شکست پروژه دشمن از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا، در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات سال گذشته در کشور، اکنون می‌بینیم که به صراحت اعتراف کرده‌اند که پروژه آن‌ها، شکست خورده است.

وی با اشاره به توطئه دشمن در اغتشاشات سال گذشته اضافه کرد: این توطئه در واقع جنگی ترکیبی به فرماندهی آمریکا علیه ملت ایران بود که از ترکیبی از حملات سایبری، عملیات جاسوسی، جنگ روانی و تبلیغاتی بود که قصد تاثیرگذاری بر ملت ما را داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه پاوخ با اشاره به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند علیه کشور در سال گذشته، خاطر نشان کرد: دروغ پراکنی‌هایی که امپراتوری رسانه‌ها بر علیه ما نشر دادند و شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر کردند در راستای ضربه به کشور و بروز التهاب بود که خوشبختانه با هوشیاری ملت ما و شکست پازل رسانه‌ها انجامید.

وی در پایان گفت: ریشه انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه آنچنان قوی و مستحکم شده که با این اهداف و سیاستهای دشمنان خارجی و داخلی آسیبی نمی‌بیند و هوشیاری و بصیرت مردم تمام توطئه‌ها را خنثی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از