حالت تاریک
رئیس هیئت ورزشی پرورش‌اندام کرمانشاه خبر داد:

برگزاری مسابقات تیم ملی پرورش‌اندام در کرمانشاه

برگزاری مسابقات تیم ملی پرورش‌اندام در کرمانشاه

رئیس هیئت ورزشی بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خردادماه سال آینده مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد، گفت: ورزشکاران استان در حال تمرین برای شرکت در این مسابقه هستند.

مهدی حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: طی یک ماه اخیر دو مسابقه قهرمانی آقای فیزیک کشور و آقای فیزیک کلاسیک کشور برگزار شده که به نفرات برتر مبلغ ۱۵۰ میلیون جایزه تعلق گرفت.

رئیس هیئت ورزشی پرورش اندام استان کرمانشاه عنوان کرد: مسابقات سطح خیلی خوبی داشت به گونه‌ای که ورزشکارانی که در استان کرمانشاه دعوت شدند در مسابقات بین‌المللی عراق توانستند مقام برتر کسب کنند.. 

وی در ادامه افزود: یکی از دیگر ورزشکاران پرورش اندام که در مسابقات استانی مقام دوم به‌دست آورد، در مسابقات IFBB بین‌المللی عجمان در دبی، قهرمان و قهرمان قهرمانان شد.

حاتمی با اشاره وضعیت ورزش پرورش اندام استان گفت: در یکی، دو سال اخیر ورزش پرورش اندام استان کرمانشاه، در حال پیشرفت است و این نتیجه کار تیمی است که تمامی قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان پای کار آمده‌اند.

رئیس هیئت پرورش اندام استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های به‌دست آمده فعلاً در ابتدای راه بوده و با پتانسیلی که ورزشکاران دارند در حال تلاش برای رسیدن به موقعیت ایده‌آل هستیم.

حاتمی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، خبرداد و گفت: خردادماه سال آینده مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود که ورزشکاران در حال تمرین برای شرکت در این مسابقه هستند.

رئیس هیئت ورزشی پرورش اندام استان اذعان کرد: طی سه روز آینده از فردا پنجشنبه ۱۷ اسفندماه تا روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه، مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در بندر لنگه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: استان کرمانشاه در مسابقات قوی‌ترین مردان کشور، دو نماینده داریم آقایان علی نوکانی و میلاد عباس‌آبادی که با تجربیاتی که دارند  امیدواریم قهرمانی کشور را کسب کنند.

حاتمی در پایان بیان کرد: از ۱۵ اسفندماه مسابقه مچ‌اندازی قهرمانی کشور در حوزه بانوان و آقایان در استان در حال برگزاری است و تا روز جمعه ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از