حالت تاریک
جانشین فرمانده انتظامی:

ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است

ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است

جانشین فرمانده انتظامی گفت: محموله سلاح و قاچاق سلاح خطری جدی است و ورود سلاح و محصولات ضد فرهنگی، خط قرمز ما است.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار قاسم رضایی امروز یکشنبه در دیدار با امام جمعه پاوه، اظهار داشت: اورامانات و مردم پاوه را به دلیل اوصافی که دارند دوست داریم، این مردم مرزبان و مرز دار و در مقابل متجاوزین سپر هستند و در طول چند دهه بعد از انقلاب، این موضوع را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش مردم پاوه در حفظ دستاوردهای انقلاب، افزود: ماموستا ملا قادر قادری همراه با نظام و دارای روحیه انقلابی است.

سردار رضایی گفت: امروز از برقراری امنیت در منطقه خوشحالیم که در این میان نیروهای انتظامی، مرزبانی، امنیتی، سپاه و بالاتر از همه خود مردم نقش داشته‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی ادامه داد: اگر می‌گوییم که امروز امنیت وجود دارد باید به ۴۰ سال قبل بازگردیم که چه اوضاعی در آن زمان حاکم بود در واقع اگر کسی امروز در آسایش زندگی می‌کند مدیون خون شهدا است که البته ما در مواجهه با نسل جوان غفلت کرده‌ایم چرا که اوضاع ۴۰ سال گذشته به خوبی تبیین نشده است.

وی با بیان اینکه در انتقال درست واقعیت به نسل‌های جدید و جوان قدری کوتاهی شده، افزود:  انقلاب ما عمیق است و باید بیشتر در این باره فعالیت شود چون انقلاب ما ماندگار است و اعتقاد داریم که این انقلاب بستر ساز ظهور حضرت موعود است.

جانشین فرماندهی فراجا با اشاره به عملیات حماس، گفت: استکبار به‌دنبال آن است که در منطقه و در عراق اقداماتی را انجام دهد که البته مردم عراق با هوشیاری و بصیرت خود اجازه نخواهند داد باز نا امنی در عراق و منطقه شکل بگیرد.

وی افزود: سیلی که حماس به رژیم صهیونیستی زد، هنوز در گوش آنها می‌چرخد و بعید است به این زودی سر پا بایستد، درست است که همچنان جنایت می‌کند و بیمارستان‌ها و کلیساها را هدف قرار می‌دهد و زنان و کودکان را می‌کشد اما این سیلی عمیقی بود.

سردار رضایی تصریح کرد: به‌دنبال اجرای این عملیات رئیس جمهور آمريکا و اروپاییان دست پاچه شدند تا حدی که این سیلی هم بر آنها تاثیر گذاشت.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان، افزود: باید اهداف دشمنان برای مردم تبیین شود تا مانع از وقوع هر گونه اتفاقی در کشور شود.

سردار رضایی با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی، گفت: مرز شوشمی دغدغه ماموستا قادری بود و دوستان ما از فرماندهی انتظامی هم آن را دنبال و تائید کردند و در مرز شوشمی دفتر و باجه گذرنامه صادر شد تا مسافران از این مرز به راحتی تردد کنند.

وی تصریح کرد: دولت به طور جدی به‌دنبال ایجاد بازارچه‌های مرزی است و این بسیار خوب است و ما هم استقبال می‌کنیم و در این میان هر چه ترددها فعال‌تر شود ما نیز پشتیبانی می‌کنیم که البته ایجاد واحد گذرنامه نیز در همین راستا بوده است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: باید کارهای غیر قانونی را کنترل کنیم چرا که قانون هم اجازه نخواهد داد، کالاهای قاچاق به کشور وارد شود.

وی افزود: محموله سلاح و قاچاق سلاح خطری جدی است و ورود سلاح و محصولات ضد فرهنگی، خط قرمز ما است.

سرهنگ رضایی در پایان گفت: حمایت، پشتیبانی و بسترهای لازم را برای  کالاهایی که وارد بازارچه می‌شوند، فراهم می‌کنیم که مردم منطقه مراوده داشته باشند و بتوانند نیاز هر دو کشور را تامین کنند و بیکاری کاهش پیدا کند.

ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است
ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است
ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است
ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است
ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است
ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است
ورود محصولات ضد فرهنگی خط قرمز است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از